Daria - Tremelo

Barepussydestructor

Ervaringsdeskundige
14 feb 2021
277
283
Denkt dat haar foef uit massief goud bestaat denk ik. Wat een belachelijke prijzen.

Haar lichaam ziet er op foto zeker niet verkeerd uit, maar haar snoetje is hooguit mid. Veel knapper te neuken voor minder geld.

Jajasoft

Toogplakker
15 apr 2023
78
42
Ik ben vandaag toch geweest, heel erg matig. Ze was wel vriendelijk, maar je mocht haar niet vingeren, zelfs niet wrijven. Pijpen was ook maar 1 minuut. Ik mocht ook alleen doggy position doen. Mocht niet van positie wisselen. En dus maar klaargekomen in 5 min, mocht ook niet in haar klaarkomen. Ze heeft wel een mooi kutje, maar haar borsten zijn inderdaad niet erg mooi, klein en hangend. Ze is klein van gestalte, ongeveer 1m50 - 1m55 (heel petite), dus even nagevraagd hoe oud ze was, ze zei 20 jaar (ikzelf ben 27). Haar gezicht lijkt wel tussen de 25 en 30.

Simon84

Toogplakker
9 apr 2023
65
88
Ik beaam bovenstaand verhaal.

Vandaag ook een bezoek gebracht en kreeg de Oost Europese behandeling - kort en bondig.

1 minuut pijpen, doggy waarna ik ook besloot het snel te laten eindigen maar wel in haar gespoten.

Ze is klein (petite) maar heeft weinig uitstraling. Tamelijk vriendelijk, maar wel in snelle afwerkmodus.
Borsten zijn niet mooi.

Schade 150 euro voor een half uurtje zonder gevraagd - in realiteit 150 euro voor 8 min met CIP

mousdiouf

Toogplakker
7 apr 2024
27
8
After those 2 reviews from 2 different users, wouldn't it be a good time to move that thread to the "Vlaams Brabant" topic?
@moderators @admins

Terug
Naar boven