Danielle (vh Fabienne) - Vliermaalroot (vh Kortessem)

Mrbreda

Toogplakker
20 jun 2018
79
20
Lijkt in de verste verte niet op de foto de ze via Whatsapp stuurde. Dik 10 jaar ouder dan aangegeven in de advertentie. Geen fris type.

Mogly 5

Toogplakker
2 aug 2018
102
32
Al iemand ervaring met deze ...ze ontvangt in Vliermaalroot en vraagt 125eur voor 30min nzc en klaarkomen int poesje mag ..stuurde ze ...

Bijlagen

• Screenshot_2024-06-23-14-19-04-90_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2024-06-23-14-19-04-90_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    348,5 KB · Weergaven: 190

cacher

Snuffelaar
5 aug 2024
1
1
Sorry, mijn allereerste bericht hier, dus ik weet niet wat ik moet of niet mag schrijven, maar ik deel gewoon mijn ervaring.
Ik weet niet wat dat is met mij, maar als er veel zonnebloemen staan kies ik de cactus. Hier ook weer. En ik had het kunnen weten, want heb vroeger nog ooit berichten met haar gestuurd. Toen mocht ik zelfs 'gratis' komen als ik eerst met haar ergens naartoe zou rijden om wat coke te halen die ik dan moest betalen voor haar. Deze keer mocht ik uiteindelijk voor €50 komen als ik een pak sigaretten voor haar mee zou brengen. Zo gezegd zo gedaan. Daar in de buurt aangekomen moest ik iets laten weten. Ze zet dan de deur op een kier en wacht boven. Dat ze veel tattoos heeft is alvast niet gelogen. Ze zat boven op bed te wachten, in een soort van blauw neonlicht met een half doorzichtig hemdje aan. Ze vroeg al direct of ik haar mooi vond? Eigenlijk niet, maar de gentleman in me zei toch van wel. Tongzoenen deed ze bij mij niet, enkel een knuffel en een geforceerde kus met dichte lippen kon eraf. Toen: ga maar liggen (daar kan ik al niet goed tegen, want dan is er niets natuurlijk meer aan). Begon ze aan een poging tot pijpen, wat niet goed lukte. En 2 minuten later wou ze wisselen en moest ik haar beffen. Gelukkig had ze zich wel gewassen voor ik kwam, rook ze fris en zat er nergens een raar smaakje aan. Dus heb ik dat wel gedaan. Maar ze had naar mijn zin veel te veel tijd nodig om een hoogtepunt te bereiken. Ze zei achteraf wel dat ze het zalig vond, maar ik moest toch bijna kokhalzen. Daarna tijd voor actie. Heb ik haar even op z'n hondjes genomen en eigenlijk heel snel in haar klaargekomen. Toen gaf ze me een handdoekje om me af te vegen. Dat stond letterlijk stijf van...vanalles van voorgangers! Gelukkig zag ik een rol WC-papier en heb ik dat dan gebruikt. Echt ranzig! Haar matras was trouwens in dezelfde staat als dat handdoekje. Daarna mocht ik nog aanhoren hoe er water uit haar douche loopt, haar gang boven half onder water staat en op 1 of andere manier ook hoe al haar buren snel naar binnen vluchten als zij buiten komt.
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik ben vrij zeker dat ik nooit meer terug ga!
Tijdens de rit naar huis ben ik echt bijna moeten stoppen omdat ik bijna moest overgeven. Volgende keer ga ik beter niet meer naar een cactus, maar toch beter naar de zonnebloem...
Moet ik er ook nog bij vermelden: ik ben gegaan rond 10u (voormiddag) en ze had al goed gedronken. Ons 'gesprek' was eigenlijk de avond ervoor al begonnen en toen was ze eigenlijk ook al goed beschonken. Dus ze is volgens mij steeds wel onder invloed van iets.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven