Danielle - Spijkenisse (Bare GB buiten) 28-4-'18

Die_kale

Toogplakker
24 apr 2016
30
4
FAKE.....er liepen er nog meer rond daar waarvan er zondag ook al waren geweest.
Julie raden het al, toen ook niets te zien...
Vanavond ook niet...
Eentje had een app gehad van spoedopname ziekenhuis en een hoop bla bla...
Was en is ook te mooi om waar te zijn!

Voormalig lid 4559

Toogplakker
6 jan 2017
133
22
Jep hier nog 1 ze stuurt mij naar Spijkenisse. Moet ik bij de abs melden krijg ik een appje dat ze bij de dokterspost zit omdat ze is gevallen. Gelukkig is t niet ver rijden voor mij. Ze adverteerd nu weer onder sletje op sj maar dan staat er Zwijndrecht.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Danielle wil zich helemaal in elkaar laten slaan zo te lezen....

https://www.sexjobs.nl/gangbang/barebangs/extreme-barebang_6498601

Mijn onderdanige volslanke slet Danielle zoekt een grote groep potente dekhengsten tussen 18 en 55 jaar voor ruwe sex . De slet is 31 jaar jong 106 kg cup e105 verzorgd en geschoren .Zij is op zoek naar zoveel mogelijk mannen met extreme fantasieën, die het ook willen en kunnen waarmaken..Heren met de extreemste fantasieën hebben voorrang. Haar fantasie is, dat ze door een grote groep ( 30 man ongeveer) non-stop met grof geweld wordt misbruikt, in al haar gaatjes. Bare of Mc. op zaterdag 5 mei. Locatie is vlakbij Spijkenisse in de natuur (afgelegen bos ) . Pissen en laten slikken, blinddoeken ,keel dichtknijpen, spanking , gore taal, beffen, spugen, fisten...alles vindt me slet geil, als het maar ruw en gestoord is. Deze zaadslet slikt alles door...
Wees er snel bij heren, want het wordt een geile bang. Wordt een non-stop bang.Ze wordt vastgebonden aan jullie aangeboden. We stoppen pas als iedereen uitgeblust en suf geneukt is .Ook jullie palen en ballen worden daarna helemaal schoon gelikt. Na betaling van slechts 90 euro is deze slet je bezit. (1 op 1 niet mogelijk) ,en VOL is VOL. .Vertel wat je met haar zou wil doen op die dag...De geilste mannen worden dan door haar uitgenodigd. Jullie mogen je dan helemaal uitleven op haar.Bij genoeg aanmeldingen doen we het misschien een week eerder. (28 april). Zolang de advertentie er staat mag je aanmelden. AANMELDEN MET TEL.NR.

janjaap

Toogplakker
22 okt 2017
49
1
Kan de beerput in.
Dame is volgens mij al eerder besproken hier!
Heeft eerder geadverteerd maar is fake, ze laat ook mannen naar Spijkenisse komen om te gluren aks HD er dan bent geeft ze geen adres of vaag route waar je moet zijn. Maar ze nooit te zien of er is plotseling wat tussen gekomen ben zelf al keee voor niks naar Spijkenisse gereden.

Terug
Naar boven