Danielle - Hoogeveen

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Daar zijn we weer met eeuwige discussie maar ook ik vind 250 euro voor een half uurtje ronduit belachelijk!
Er zijn er vast weer die zullen zeggen: dat maak ik zelf wel uit en dat is natuurlijk ook zo.
Maar dan heb ik ook recht om te zeggen dat ik het belachelijke prijzen vind, zelfs al zou ik dat moeiteloos kunnen neerleggen, dan nog waanzin.
Wie er 1000 euro voor wil neerleggen, ook prima maar voor zulke bedragen zijn er echt ook meerdere leuke andere dames te nemen dus dat doe ik dan maar.

Drommels

Toogplakker
24 okt 2015
37
0
Ze adverteert weer op sexjobs.

Ben lang geleden (zal rond 2012 zijn geweest) bij haar geweest, ze had nog geen nep tieten. Den Haag of Rotterdam moet het zijn geweest, iig niet in Hoogeveen toen. Ook had ze duidelijk een zwangerschap achter de rug. Ik vond er niets aan. Erg afstandelijk, geld innen en de klant zijn ding laten doen. Het kan natuurlijk een moment opname zijn geweest, ik ben immers maar 1x geweest en lang geleden.

Wel gek dat ze daarna een tijdje adverteerde waarin ze duidelijk zei alles met condoom te doen (ook pijpen) en dat er niet naar zonder gevraagd moest worden. Nu weer alles zonder.

Ze is echt ontzettend klein en weegt niets, dat kan je aanspreken.

Terug
Naar boven