Dames van privehuizen

PussyBeater

Toogplakker
22 jul 2015
143
32
Wandelaars we weten dat er dames zijn die bij priveontvangst nzc doen of dat ze het via hun advertentie aanbieden.
Maar hoe zit dat bij privehuizen en voornamelijk in rdam :?:
Zouden er dames zijn die het ook doen nzc als je het aan zo een dame zou vragen als je met haar 1 op 1 op de kamer bent :?:
Zodat ze een extra zakcentje kan verdienen, of denk je dat de dames die in privehuizen werken toch moeilijker te
overhalen zijn omdat ze ook rekening houden met hun werkgever en dat het als het eenmaal uitkomt
dat ze dan moeten vertrekken uit de exploitant.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Vaak mogelijk met vaste klanten.
Heb dit in het verleden vaak meegemaakt in nederland en in belgie alsook duitsland.

Noorman

mmarc69

Toogplakker
28 mrt 2015
64
33
In het verleden al een paar keer meegemaakt, regio eindhoven en breda....
ging gewoon vanzelf zelfs zonder extra betaling.

ondertussen wel al 5 jaar gelden :(

A

Anonymous

Guest
Heb het ook meegemaakt in privehuis .
Als je voor meerdere uren boekt wordt het ook iets gemakelijker ..
Heb het zelfs meegemaakt bij mijn eerste bezoek aan dat huis het was de hele week al zeer slap geweest . Dat de dames tijdens het voorstellen mijn dingen in het oor fluisterde :shock:
Maar. Me ook zo opgeilde dat ik bijna 1binnenbroeksezaadlozing had ...

Dat ik met 1dame naar de kamer ging en dat mijn 2de keus 5 minuten later de kamer instapte met een offer dat ik niet kom weigeren.
Toen ik vroeg wie ga er BARE zag je ze twijfelen ..
Ik heb een hele geile zondagmiddag beleefd .

Maar de keren naderhand was bare niet aan de orde ..
Deze ervaring is ook al van wat jaren terug
Kom nog met regelmaat bij dat privehuis
Soms als ik al paar keertjes bij 1 dame op bezoek ben geweest dan bestaat de kans om bare te gaan

Marius12

Toogplakker
9 sep 2015
125
76
Regelmatig meegemaakt, ik vraag er nnooit om . Is toch iets tussen jezelf en de dame.
Zet ik helaas voor jullie niet op het forum. Het meeste succes heb ik altijd bij de rijpere dame.

Latitude

Snuffelaar
18 apr 2015
12
0
Op het forum van Sammeke destijds melding gemaakt van Beau/Bo (Bananas, Stout en DS-girls), Victoria en Chloë (DS-girls) allen niet meer werkzaam helaas, daarna bijna verketterd door een aantal leden die meenden dat dit een pertinente leugen was.
Victoria en Chloë gingen bare voor extra euro's.
Beau/Bo koste niets extra, die ging er gewoon opzitten als ze je leuk vond en reed zichzelf vervolgens klaar, daarna uit het oog verloren, nog een tijdje gedacht dat ze werkzaam was als Isabella bij Rendez-Vous Privé in Made maar niet de gelegenheid gehad om dat te controleren.

Op dit moment geen actieve wandelaar meer vanwege een vriendin die zorgt dat ik "leeg" de deur uit ga.

A

Anonymous

Guest
Latitude zei:
Op dit moment geen actieve wandelaar meer vanwege een vriendin die zorgt dat ik "leeg" de deur uit ga.

bedoel je nu dat je iedere keer voor dat je de deur uit ga , van bil ga ??

Latitude

Snuffelaar
18 apr 2015
12
0
creampie adriano zei:
creampie adriano zei:
Latitude zei:

;) :) :)

LOL

Bijna wel ja
Dat klinkt leuker dat het is.
Zwangere Filipijnse vriendin die mijn verleden kent en o zo bang is het witte goedje ergens anders verspildt wordt dan in haar + de zwangerschaps hormonen.

Zal blij zijn als ze bevallen moet ............ Rust

A

Anonymous

Guest
Latitude zei:
creampie adriano zei:
creampie adriano zei:

LOL

Bijna wel ja
Zwangere Filipijnse vriendin die mijn verleden kent en o zo bang is het witte goedje ergens anders verspildt wordt dan in haar + de zwangerschaps hormonen.

klink me als muziek in mijn oren ...

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Als ze nog zo'n lekkere geile zus of nichtje heeft van tussen de 18 en 30 dan ben ik beschikbaar. Ben zelf parttime nymphomaan zeg maar.

A

Anonymous

Guest
Latitude zei:
creampie adriano zei:
creampie adriano zei:

LOL

Bijna wel ja

we kunnen je wel komen aflossen als het niet meer gaat ...

daar zijn we hier toch voor om elkaar te helpen ..

Latitude

Snuffelaar
18 apr 2015
12
0
creampie adriano zei:
we kunnen je wel komen aflossen als het niet meer gaat ...

daar zijn we hier toch voor om elkaar te helpen ..

:)

On topic,
Bij Amersfoort privé werkt(e) Lola, oudere slanke dame.
Let wel, deze dame werkt niet zonder condoom maar tijdens het neuken verschillende keren meegemaakt dat het condoom na een paar maal
stoten af was gegleden, zij stopte niet dus zijn we gewoon door gegaan.
Wel het fatsoen gehad om niet intern klaar te komen, of ze daar een probleem van had gemaakt weet ik niet.

Terug
Naar boven