Dames op parkeerplaatsen/buiten?

Dirtywhorebanger

Snuffelaar
16 jun 2024
20
21
Hier in Nederland zullen er waarschijnlijk niet zo veel regio's meer zijn, of wel? Bijvoorbeeld dat de dames overdag of 's avonds nog buiten te vinden zijn? Lijkt me wel spannend om het lekker bare in de auto te doen. Nu is het ook wel het weer ervoor. Lekker neukweer. Eventueel ben ik wel bereid naar België te rijden dat is niet ver van waar ik woon (Brabant). Ik denk dat er in de Duitsland vast wel wat te doen is maar dat is wel een eindje rijden.

Iemand tips voor parkeerplaats dames of plekken waar ze te vinden zijn 's avonds of overdag?

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
In België geen parkeerplaatsen, enkel voor homo's

In Brussel, tippelzone Louisalaan, na 23 pm kan je lekker buitensexen in het parkje. Wel even rondvragen voor bare. Mooie dames, Julie Skyhigh tippelde er , ze werd door de Albanese collega's 'Julie sans capote' genoemd. Alba is nu daar de bare topper

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Vroeger op de Leikant kwam je wel eens een betaal sletje tegen, die nam je mee via gat in het hek een pad in en hup raggen maar. Ook op de Ruyven bij Delft ligt geregeld een stel in het grasveld waar je bij aan mag schuiven bij mooi weer. En anders een blinddoek opdoen, altijd prijs😬

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
Op de Leikant ja.................echt al mss wel 20 jaar geleden eens iets gedaan met een parkeerplaatshoertje........
Op de Ruyven nog niet meegemaakt.........doen die dat ook overdag???

Terug
Naar boven