Dames in omgeving Renkum / Heelsum / Doorwerth / Wolfheze / Oosterbeek

Bigsmurfer

Snuffelaar
2 sep 2021
7
0
Beste genieters,

Al een tijdje ben ik opzoek naar een dame die ontvangt of voor bijvoorbeeld cardates in de regio van Renkum, Heelsum, Doorwerth, Wolfheze of Oosterbeek. Ik heb al kennis gemaakt met Gucci uit Renkum, maar ik ben benieuwd of er dus nog meer dames beschikbaar zijn. Ik heb veel gezocht, maar online niks kunnen vinden. Weten jullie toevallig of er meer dames in deze omgeving zijn die ontvangen of cardates doen?

A

Anonymous

Guest
Kelly, buitensex in Beekbergen? Milf voor veel in. Genoeg recensies over te lezen.

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Graag bericht volgende keer plaatsen onder de rubriek ''Waar kan ik terecht voor'''aub.

Kun je niet eens net over de grens in Duitsland speuren? AO als zoekterm gebruiken. (Alles Ohne)

Ook al heb je geen auto misschien, kun je makkelijk met de trein van Arnhem CS zo mofrika binnenfietsen.

Bigsmurfer

Snuffelaar
2 sep 2021
7
0
Allemaal net wat te ver weg voor een snelle afspraak. Is overigens geen probleem, maar in de betreffende wijken zou voor mij leuker en soms ook makkelijker zijn. Hopelijk zijn er hier nog wat dvp beschikbaar.

pieter

Toogplakker
6 apr 2015
62
13
Hoi Hoi

Tatum in Arnhem. daar is ook erg veel over gesproken hier. en volgens mij zat er in Leersum een oudere dame. Haar naam weet ik ff niet meer
Trouwens, de vorige suggestie, Kelly bij Beekbergn, is ook echt aan te raden
Doe er je voordeel mee

Pieter

joeykeuvelaar

Toogplakker
20 jul 2022
62
64
Ik ben ooit weleens bij een dame in Renkum geweest, een latina geloof ik. zijn er meer mensen die daar zijn geweest? echt al jaren geleden

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
578
227
@pieter Met Leersum bedoel je waarschijnlijk Heelsum. Dat was Denise die nu in Nieuwegein is. Dat is heeeeel lang geleden.

Hooked

pieter

Toogplakker
6 apr 2015
62
13
@hooked daar heb je, denk ik gelijk in. Ik denk dat ik mij vergist heb.
Dank voor de aanvulling

Terug
Naar boven