Dames die sperma slikken

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Ik vind haar afstotelijk met al die tatoos en piercings. Zijn haar tieten echt of nep? Maar goed, over smaak valt niet te twisten. Dus veel plezier ermee.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
alphasierra zei:
Chantal in Delft, ze adverteert op SJ

Klopt en bare doet ze ook maar ze zegt te willen stoppen daar ze al een tijdje bezig is om een kindje te krijgen met haar vriend.
Ze is nog maar kort bezig als DVP.

Nina ook uit delft eveneens op SJ ;) Heerlijk slanke dame van 24 maar wel heeeeel ervaren ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nog niet, weleens contact gehad klinkt vriendelijk maar iets houdt me tegen of het kwam er niet van. Ontvangt als ze in Rotterdam is in de buurt van de Slinge. Ook regelmatig in Den haag aanwezig.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
PeeweeHerman zei:
Jaaaaa....eigenlijk zou dit in Wie heeft ervaring met gepost moeten worden, maar aangezien dit een slik topic is vraag ik het maar hier, dan blijft het lekker overzichtelijk ;)

Iemand als eens bij Wendy in Rdam geweest?

http://www.sexjobs.nl/dames-van-ple.../geil-blondje-pijpt-je-klaar-en-slikt_5998342

Bij mij is het ook nog niet van gekomen om haar te bezoeken voor een slikbeurt.
Er zijn wel wat wisselende recensies van haar op http://www.hookers.nl/showthread.php?t=250742&highlight=Wendy+sexjobs

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Tanja de Indische uit Hasselt slikt ook alles door en doet NZC, zie reviews.

Hetzelfde bij Amateurvrouwtje uit Kuringen, zie review. (ik ben niet hun pooier alleen goede ervaringen bij beide)

Qua slikken vind je redelijk wat NMC-dames, als ze het proberen uit te spuwen moet je hun mond en vooral hun neus dichthouden haha:).

Sommigen DVP's deelden mijn sperma met mij, ik ben er niet vies van want is toch zoet.

Raarste vond ik DVP's die niet slikken maar wel in hun laten spuiten:).

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Raarste vond ik DVP's die niet slikken maar wel in hun laten spuiten:).[/quote]

Wat is daar raar aan, sperma slikken is toch net ff wat anders voor zo dame.
Andersom zou ik juist raar vinden.
Een dame hoeft toch niet alles te doen. :roll:

A

Anonymous

Guest
Idd, andersom zie je regelmatig. Ze slikken wel maar neuken niet bare ivm ziektes...right :|

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
PeeweeHerman zei:
Jaaaaa....eigenlijk zou dit in Wie heeft ervaring met gepost moeten worden, maar aangezien dit een slik topic is vraag ik het maar hier, dan blijft het lekker overzichtelijk ;)

Iemand als eens bij Wendy in Rdam geweest?

http://www.sexjobs.nl/dames-van-ple.../geil-blondje-pijpt-je-klaar-en-slikt_5998342

Ja, ik ben afgelopen donderdag bij Wendy/Cindy geweest. Ze ontving in een appartement 'van een vriendin'. Ze heeft een redelijk slank lichaam, al is ze volgens mij geen 41 maar eerder 50 a 55 jaar.

Op een stoel lag zo'n typisch leesbrilletje wat je eerder associeert met die leeftijdsgroep.

Ik kwam louter voor pzc...had geen zijn in nzc, dat bied ze volgens mij ook niet aan. Wendy is een prater, maar vertelt ook weer geen onzin of zo. Ze kletst over alledaagse dingen (in het flat zou iemand recent naar beneden zijn gesprongen). Ze vertelde ook zaken over andere klanten, vooral mannen die naar haar mening grof c.q. onbehouwen overkwamen.

Het bekende riedeltje 'ik heb je ad gelezen, wat doe je en wat kost dat'? Dan ben je volgens mij een simpele ziel...En zo dacht Wendy er ook over.

Het pzc vond ik zozo..Wendy is heel lief en vriendelijk...Geen klokkijkster. Maar qua pijpen is ze geen Carla de Braziliaanse of SweetyDenHaag/Marielle..
Voor mij geen herhalingsgevaar...helaas. Ik mag het wel als een DVP lekker ongecompliceerd is, maar ik had achteraf niet het gevoel van 'ik wil gauw weer terug bij jou'...

A

Anonymous

Guest
Wat is er mis met dat riedeltje? Als ze het niet in de advertentie zetten dan kan je die vragen verwachten.

A

Anonymous

Guest
Ik bedoelde niet expliciet aan haar, maar in het algemeen. Vragen stellen wordt vaak als ongewenst ervaren.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
PeeweeHerman zei:
Ik bedoelde niet expliciet aan haar, maar in het algemeen. Vragen stellen wordt vaak als ongewenst ervaren.

Oh, bedoel je dat? Dat kan...veel DVP's vinden het zonde van de tijd. Maar Wendy had het specifiek over mannen die dingen vroegen welk al in de advertentie stonden.

Dat was ook mijn insteek... ;)

Terug
Naar boven