Dames die sperma slikken

Nobodybutyou234

Snuffelaar
15 okt 2023
10
4
Ik heb zelf ook privé nog wat pareltjes . Een dame die jaren terug adverteerde onder de naam Estelle uit Grave . Is nu midden 40. Daar doe ik wel eens cardate/pijpdate mee in de auto voor €30. Kan deepthroat en is gek op mijn zaad. Speelt er soms mee en een keer ook geswapt. Zit nu wel in een kliniek, verslavingsgevoelig. En heb sinds een week een meisje ontmoet via eromarkt (speld in een hooiberg tussen alle ouwe rukkers) maar is echt een pijpqueen van 29 waarbij ze gulzig mijn zaad in haar mond neemt en slikt , voor €50. Direct na de daad gaf ze aan dat het daten toch niets is voor haar dus had direct advertentie verwijderd. Ze had me ook geblokt op app daardoor terwijl ze zei dat ze met mij nog wel wil afspreken. Dus laat ik het hopen . Een sms werd in ieder geval positief beantwoord

ronin

Toogplakker
2 nov 2024
40
25
Is dat een vraag ? Fake is ze niet maar wel een junk volgens mij. Is betrouwbaar tot op zekere hoogte
Uiteindelijke toch een pijp date gehad wel cim, toegezegd te slikken maar vrij snel daarna naar wasbak. Pijpskills verder top 1%. benieuwd of ze zich last facefucken, diepte is er in ieder geval.

Durf er wel een teelbal om te verwedden dat ze nog gebruikt, verder vriendelijke correcte date in een best oke 'crack woning'

Nobodybutyou234

Snuffelaar
15 okt 2023
10
4
Ja de eerste keer loopt ze naar de wasbak. Dat zei ze ook tegen mij. De tweede keer is ze er meer aan gewend en slikte ze en kon ze het ook langer in haar mond laten. Ik kon wel goed stoten in haar keel tot de slierten kwijl er uit vlogen .

Freakingfreak336

Toogplakker
22 okt 2025
32
19
Ik heb ook een keer videocall gehad voor 15,- waarbij ze zou squirten terwijl ze zichzelf penetreerde met drie verschillende speeltjes. Maar dat squirten kwam niet omdat ze na een aantal minuten ineens de verbinding verbrak.
volgens Facebook zit ze trouwens in een relatie . Heeft ook een tattoo met zijn naam erop en de bankrekening delen ze kwam ik na een tikkie achter . Ze zei dat ze single is maar volgens mij is hij haar dealer . Ook niet echt een gozer die je in een donker steegje tegen moet komen viel me op. Ze heeft ook jaren in een club gewerkt dus heeft veel ervaring zei ze.

ronin

Toogplakker
2 nov 2024
40
25
Helaas geen contact meer mee te krijgen.
Krijg een mannelijke voicemail als ik dat nummer bel, op WhatsApp wordt niet gereageerd helaas

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
323
Als ik zo 'sperma slikken' ingeef op Redlights komen er honderden profielen uit....
En iedereen weet dat dit 99% fake is!

Echte tips zijn welkom!
De klassieker ken ik al...

Terug
Naar boven