dames die plasseks geven

Robinnl1

Snuffelaar
24 feb 2020
13
2
alle topic omtrent plas, zijn flink verouderd en niet actueel meer.

Dus zijn er nog recente 2024 ervaringen?

ik ging altijd naar: Jay uit Hoogvliet (maar is gestopt helaas)

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
In Alhambra tippel, Karina (miss crack) en Vanessa, beiden Hongaars en jonge twintigers 👍😉

In Aarschotstraat Brussel op de 214 bruinharige Karina en blonde Alexandra

Laat het je smaken, ik heb het liefst het vocht van Karina Alhambra, noem haar daarom 'miss Chardonnay'. Vraag haar maar eens,.... ze zal weten wie je bedoelt

Robinnl1

Snuffelaar
24 feb 2020
13
2
omgeving maakt niet uit!
aanbod is zeer beperkt, dus dan maar verder rijden.

op kinky staat vaak in advertentie dat het mogelijk is, maar zelden echt mogelijk.
en verder veel nieuwe advertenties zonder recensies.

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
Tess uit Hasselt doet dat.... echt wel lekker. Alleen momenteel is ze niet beschikbaar, op vakantie denk ik.

Dodger

Toogplakker
3 dec 2018
66
55
Irma heeft mij helemaal ondergezeken op bed.
Was echt veel.
Deed het in standje 69 en vanaf mijn kin over de rest van mijn lichaam heen lag ik in een grote warme plas terwijl ze daarna mij in cowgirl bereid.
Geen meerprijs!
Geil om een keer mee te maken....

https://www.kinky.nl/advertenties/549873-irma

Ze is sinds gisteren even naar haar thuisland

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Schipperskwartier Antwerpen, Anna Maria Schippersstraat 13/3. Beetje een speciale persoonlijkheid, maar ze pist als een paard als je daar om vraagt. Totaal ongegeneerd. Komt wijdbeens over je, begint zichzelf te vingeren. Een erg geil gezicht. Daarbij kijkt zij je ook ondeugend aan. En naarmate ze dat tempo van vingeren opdrijft, wordt het geluid dat je hoort steeds sappiger. Tot ze een straaltje produceert, en dan gaat de sluis volledig open. Voor de liefhebber, die toegelaten wordt (40+ en een aantal nationaliteiten worden geweigerd). Doet ook gewone seks en meer kinky dingen, maar dan zal je wel iets meer moeten betalen. Plasseks ontdekken bij haar, kost gewoon 50 euro.

nylonmanivo

Toogplakker
1 apr 2015
73
9
Schipperskwartier Antwerpen, Anna Maria Schippersstraat 13/3. Beetje een speciale persoonlijkheid, maar ze pist als een paard als je daar om vraagt. Totaal ongegeneerd. Komt wijdbeens over je, begint zichzelf te vingeren. Een erg geil gezicht. Daarbij kijkt zij je ook ondeugend aan. En naarmate ze dat tempo van vingeren opdrijft, wordt het geluid dat je hoort steeds sappiger. Tot ze een straaltje produceert, en dan gaat de sluis volledig open. Voor de liefhebber, die toegelaten wordt (40+ en een aantal nationaliteiten worden geweigerd). Doet ook gewone seks en meer kinky dingen, maar dan zal je wel iets meer moeten betalen. Plasseks ontdekken bij haar, kost gewoon 50 euro.
Welke dagen/uren is zij aanwezig ? Hoe herken ik haar?

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
478
496
In Brussel tippel Alhambra kwasi iedereen , zeker de chineesjes. Meestal zonder meerprijs 😉

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Welke dagen/uren is zij aanwezig ? Hoe herken ik haar?
Normaal dagshift van iets na de middag tot soms een eind van de avond, weekend vaak ook deel van de nacht. Om de zoveel weken eens een vakantietje om op adem te komen :) Ze heeft altijd een zwart lederlook spannende outfit aan. Lacht altijd, ook als je niet door haar selectie geraakt en niet binnen mag :) Altijd in raam Schippersstraat 13/3 (meest rechtse dus). Maar vergeet niet dat die dames hun eigen uren kiezen en soms beslissen om te komen of niet te komen op basis van de drukte, het weer, hun goesting... En we praten over plasseks he, zeer duidelijk, en niet over nzc want dat gaat echt absoluut niet lukken bij haar.

nylonmanivo

Toogplakker
1 apr 2015
73
9
Normaal dagshift van iets na de middag tot soms een eind van de avond, weekend vaak ook deel van de nacht. Om de zoveel weken eens een vakantietje om op adem te komen :) Ze heeft altijd een zwart lederlook spannende outfit aan. Lacht altijd, ook als je niet door haar selectie geraakt en niet binnen mag :) Altijd in raam Schippersstraat 13/3 (meest rechtse dus). Maar vergeet niet dat die dames hun eigen uren kiezen en soms beslissen om te komen of niet te komen op basis van de drukte, het weer, hun goesting... En we praten over plasseks he, zeer duidelijk, en niet over nzc want dat gaat echt absoluut niet lukken bij haar.
SS 13 heeft toch 4 ramen?

Terug
Naar boven