Zou ook graag naar haar toe gaan . Is er contact mogelijk?het witte goud zei:Heb je het mail adres dan voor mijRespect zei:http://www.sexjobs.nl/a.php?a=4826089
Ik wil hierbij ook el het één en ander met jullie delen....en dan spreek uit ervaring.
Deze dame op sexjobs is een bbw en zij word zeik en zeiknat als je over haar behaarde kut en klit streelt en dan met drie vingers erin, dan blijf ze achter elkaar komen en weet ze niet van ophouden![]()
![]()
![]()
![]()
hoe sneller je haar vingert, blijft ze klaarkomen. Zij had haar joggingbroek aan en toen wreef ik over haar kut aan de buitenzijde van haar broek en zij werd er botergeil van, daarna probeerde ik met de stof van haar broek een beetje in haar kut tee duwen en langzaam ietsje dieper en vlugger......en toen begon ze alweer klaar te komen en dat ik een tijdje doorging....was haar broek zeik maar ook zeiknat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Een uurtje kost € 85 en om haar te contacteren, even een mailtje naar haar sturen waar zij ook snel op reageert.
Ik heb er volop van genoten.....ze heeft wel een flinke buik, grote volle borsten en met respect behandeld worden en dan krijg het ook zeker terug.
Succes.