Dames die NZC in Zuid-Holland.

A

Anonymous

Guest
Wie heeft er ervaring met dames uit deze regio.
Is voor mij veel interessanter,dan al die Belgen.
Straal van 20 km rond rotterdam ;) :p :lol:

A

Anonymous

Guest
Klopt :lol: :lol: :lol ga ik doen :lol: :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
Heb gekeken de helft is fake :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Serieus topic of niet?
Hoe dan ook, er zijn genoeg dames die nzc doen in zuid holland en Wespentaille: kom op, je hebt er al menigeen
te pakken genomen en recensie over geschreven dus kennelijk vindt je ze zelf ook wel.
Veel fakers meld je, dat vind ik wel meevallen. Wel vragen veel dames er veel tot extra veel voor tot belachelijke prijzen aan toe.
Maar soms kom je ook onverwachte redelijk geprijsde dames tegen.
En in de rubriek zuid holland staan er toch genoeg lijkt me.

A

Anonymous

Guest
Ja ik vind ze wel ;)
Maar er zit niet veel moois bij.
Ik zelf zoek ,lang strak en slank,en dan die nog geil zijn ook :p
En met moois bedoel ik een knappe dame,geld is geen probleem.
Het zal wel een illussie zijn,maar een goed gemanierde dame die schoon en zeer discreet is met gratis parkeer gelegenheid.
En die type,s kom ik er enkele tegen in een privehuis,bij sexy prive,maar die kan ik niet bare neuken. :D
Ik ben een beetje klaar met al die troep die nu met bare adverteren,neem wel even pause :lol:
Heb er nu nog 1 die geweldig is,wil ik nu voorlopig nog niet prijs geven ,wil ze ook niet ;)
Ik denk dat ik eens op een dating site ga zoeken :p

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Das dan wel weer grappig om te lezen....

Wespentaille zoekt een mooie dame, geld is geen probleem......

Maar dan wel graag een dame met gratis parkeergelegenheid......

Hahaha.....

Niet lullig bedoeld hè.....

A

Anonymous

Guest
Ja ik snap het,maar bedoelde prive of gratis parkeren is voor de privacy,heeft niets met geld te maken,maar wel met de transactie ;)
Bij sexy prive is parkeren ook gratis,wel zo handig :p

Respect

Toogplakker
21 apr 2015
25
3
http://www.sexjobs.nl/a.php?a=4826089
Ik wil hierbij ook el het één en ander met jullie delen....en dan spreek uit ervaring.

Deze dame op sexjobs is een bbw en zij word zeik en zeiknat als je over haar behaarde kut en klit streelt en dan met drie vingers erin, dan blijf ze achter elkaar komen en weet ze niet van ophouden :) :) :) :) :) hoe sneller je haar vingert, blijft ze klaarkomen. Zij had haar joggingbroek aan en toen wreef ik over haar kut aan de buitenzijde van haar broek en zij werd er botergeil van, daarna probeerde ik met de stof van haar broek een beetje in haar kut tee duwen en langzaam ietsje dieper en vlugger......en toen begon ze alweer klaar te komen en dat ik een tijdje doorging....was haar broek zeik maar ook zeiknat :D :D :D :D :D :D :D :D.

Een uurtje kost € 85 en om haar te contacteren, even een mailtje naar haar sturen waar zij ook snel op reageert.

Ik heb er volop van genoten.....ze heeft wel een flinke buik, grote volle borsten en met respect behandeld worden en dan krijg het ook zeker terug.

Succes.

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
Respect zei:
http://www.sexjobs.nl/a.php?a=4826089
Ik wil hierbij ook el het één en ander met jullie delen....en dan spreek uit ervaring.

Deze dame op sexjobs is een bbw en zij word zeik en zeiknat als je over haar behaarde kut en klit streelt en dan met drie vingers erin, dan blijf ze achter elkaar komen en weet ze niet van ophouden :) :) :) :) :) hoe sneller je haar vingert, blijft ze klaarkomen. Zij had haar joggingbroek aan en toen wreef ik over haar kut aan de buitenzijde van haar broek en zij werd er botergeil van, daarna probeerde ik met de stof van haar broek een beetje in haar kut tee duwen en langzaam ietsje dieper en vlugger......en toen begon ze alweer klaar te komen en dat ik een tijdje doorging....was haar broek zeik maar ook zeiknat :D :D :D :D :D :D :D :D.

Een uurtje kost € 85 en om haar te contacteren, even een mailtje naar haar sturen waar zij ook snel op reageert.

Ik heb er volop van genoten.....ze heeft wel een flinke buik, grote volle borsten en met respect behandeld worden en dan krijg het ook zeker terug.

Succes.
Heb je het mail adres dan voor mij

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
wespentaille zei:
Ja ik snap het,maar bedoelde prive of gratis parkeren is voor de privacy,heeft niets met geld te maken,maar wel met de transactie ;)
Bij sexy prive is parkeren ook gratis,wel zo handig :p

Is het openbaar vervoer geen optie voor je? :D

Terug
Naar boven