Dames die in haar periode nzc willen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
het witte goud zei:
Zijn er ook dames die nzc aanbieden tijdens hun maandelijkse periode

Ja afgelopen vrijdag nog gedaan, dame had wel een sponsje in, vond ik wel zo fijn.
Wordt hier niet besproken en zal ook niet besproken worden door mij. :roll:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Thedoctor46 zei:
Best dan dat antwoord niet plaatsen of het gaat er bij sommige weer tegen zitten....

zit wat in maar ik wilde alleen aangeven dat er daadwerkelijk dames zijn die dat doen.
Die stevige dame uit Vlaardingen (Miranda?) doet dit ook ;)

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Er zijn waarschijnlijk veel meer dames die die doen tijdens hun periode maar je merkt het niet vanwege het sponsje.
Heb zelf 2 keer NZC met een dame gedaan die de date wilde afblazen omdat ze nest ongesteld was geworden. Ze
had vervelende ervaringen met sponsjes omdat ze die er nooit uit krijgt.

Uiteindelijk toch afgesproken en ik heb zelf het sponsje er uit gehaald. Geen probleem. Als je echter een vet druipende
creampie wilt gaat dat niet lukken want het sponsje absorbeert ook grotendeels het zaad.

philippe

Toogplakker
17 jun 2015
85
4
het is al weer 2 jaar geleden dat ik een meisje, uiteraard bare, heb geneukt die ongesteld was. Ben er weer aan toe. Weet iemand een meisje-jonge vrouw die zich laat neuken als ze ongesteld is? Liefst in of omgeving Den Haag.

philippe

Toogplakker
17 jun 2015
85
4
zoek een meisje va18jr/vrouw die neukt terwijl ze ongesteld is, uiteraard bare. Kent een van jullie zo'n meisje/vrouw die daar maandelijks voor in is? Liefst in of omgeving Den Haag.

Terug
Naar boven