Dame zoekt verblijfplaats

LimboDave

Toogplakker
9 okt 2018
97
102
Ik ben enkele keren bij een dame geweest die haar activiteiten intussen heeft beperkt tot zeer select publiek.
Dit omwille van een fysieke agressie door een klant.
Nu zoekt ze naar een plaats waar ze zich veilig kan voelen met vast en betaalbaar langdurig verblijf waar ze de activiteiten verder kan zetten. Bij voorkeur regio kempen/limburg … ik tracht haar te helpen maar vind niet meteen een oplossing.
Iemand advies ?

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Interessant... ;)

Ik heb helaas niets in de aanbieding, maar ben wel geïnteresseerd in de dame. Kan je iets meer vertellen? Is het 'select publiek' uitbreidbaar?

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Waarom spreekt ze niet af op een kamerverhuur ofzo? Daar zijn toch altijd wel andere mensen ook aanwezig, lijkt me veiliger dan ergens een bungalow of appartement of studio te moeten huren.

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Topicstarter vergeet een eerste belangrijk ding te vermelden: is die dame legaal in het land? Dan kan zij terecht op de normale verhuurmarkt. Ze kan zelfs wat rondlopen of rondrijden en de plaatjes 'te huur' zoeken. Of is de dame illegaal in het land en is zij aangewezen op louche appartementjes en dergelijke? Redlights loopt over van dames die 'thuis' ontvangen op locaties die dikwijls niet in orde zijn, maar wel duur verhuurd worden. Vraag een aantal dames die adverteren naar hun adres, en ga daar eens kijken. Gewoonlijk blijven die niet zo heel lang en komt er wel een kamer vrij.

ZIZI

Ervaringsdeskundige
3 mei 2015
256
51
"terecht op de normale huurmarkt" denk ik niet, geen enkele verhuurder verhuurd voor dit beroep tegen normale huur (indien de persoon rr zich niet domicilieert duent men namelijk tax op 2de verblijf betalen) commercielle huur mag in veel gebouwen ook niet en verhuurder wordt indien huurder dit inbrengt in de belastingen hierop extra belast .... tevens kan je problemen krijgen met de syndic als andere bewoners veelvuldige betreding als overlast beschouwen..
Persoonlijk zou ik het houden op kzmerverhuur zoals BV Rubens exclusief .... zekere vorm van privecy en veilighed.

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Kamerverhuur is bedoeld voor dames die ontvangen, maar zij kunnen op dat adres niet wonen. Daarvoor zullen ze elders terecht moeten. Dat er problemen kunnen rijzen als een dame mordicus klanten wil ontvangen in haar verblijfsappartement om zo de huur bij de kamerverhuur uit te sparen, dat is haar zaak. Je kan dat proberen tot er heibel van komt. Maar dat neemt niet weg dat dit land krioelt van de inwijkelingen uit de hele wereld, al dan niet legaal. En die zitten, steken of wonen allemaal ergens. Ik zou niet weten waarom een terugkerende dvp geen plek om te wonen zou kunnen vinden en waarom zij zou aangewezen zijn op de goedheid van enkele welwillende klanten, excuseer, mannen. Volgens mij zal de dame in kwestie die woonst ook al wel hebben, zelfs gewoon bij het vriendje misschien, maar enkele klanten die vlotjes 1000 tot 2000 euro willen neertellen voor een paar overnachtingen, brengt denkelijk meer op dat in een raam gaan te werken en daar ook nog eens huur voor te moeten betalen. Zo interpreteer ik dit, maar ik kan er naast zitten want ik ken dat mens niet.

ZIZI

Ervaringsdeskundige
3 mei 2015
256
51
@ Limbodave
Zoek dame een woonst (verblijfplaats) of zoek dame ontvangst plaats voor dates?

Terug
Naar boven