Dame met geldproblemen

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Toch is het niet altijd een slecht idee. Tijdens de Corona shutdowns zat mijn favoriete Thaise masseuse in de problemen. Ik heb haar toen een voorschot betaald van € 600 en die heeft ze me dubbel en dwars terug betaald.
Helaas is ze vorig jaar teruggegaan naar Thailand, maar het was een uitstekende investering.

GeknaptCondoom

Snuffelaar
28 nov 2021
20
13
Niet doen.
ik had ook zo iets met geld lenen voor Sex zonder condoom.
Maar of ze maken de beloftes niet waar. en ze blokkeren je. Of ze vragen voor meer en meer geld.

buikschuiver

Toogplakker
29 sep 2022
29
19
als ze hopeloos zijn kan je nog afbieden, zeggen meestal toch ja. (verwacht wel geen goede service dan)

Fritspits

Snuffelaar
25 jun 2017
20
0
Toch is het niet altijd een slecht idee. Tijdens de Corona shutdowns zat mijn favoriete Thaise masseuse in de problemen. Ik heb haar toen een voorschot betaald van € 600 en die heeft ze me dubbel en dwars terug betaald.
Helaas is ze vorig jaar teruggegaan naar Thailand, maar het was een uitstekende investering.
Wie zou dat geweest zijn...

Voormalig lid 51025

Snuffelaar
16 jun 2025
11
26
Ik heb een tijd lang contact gehad met een dame welke mij een blowjob zonder condoom tot einde gaf in ruil voor volle tank benzine, mooie ruil in coronatijd zij zat krap bij kas en moest juist toen veel reizen voor haar werk met de auto.

Alles prima totdat ze na een aantal weken ook om een 'voorschot' ging vragen voor boodschappen en dergelijke, toen omdat ik mijn vaste adresje niet wilde verliezen overstag gegaan en een aantal dates vooruit betaald. De eerste keer was het als vanouds, ze was altijd goed geil en gewillig. Echter tweede keer was ze al minder enthousiast en merkte wat tegenzin om haar mond erop te zetten. Niet veel later kwamen de smoesjes en excuses dat het niet ging lukken, uiteindelijk gaf ze aan het niet meer te willen omdat ze een serieuze relatie wilde opbouwen met haar nieuwe vriend.

Na veel over en weer appen en discussie bleef ik erbij dat ik het voorschot wat ze me nog verschuldigd was terug wilde, of ze moest leveren wat was beloofd. Terugbetalen kon of wilde ze niet in de vorm van geld, dus het werden toch die blowjobs die nog op mijn tegoedbon stonden.

Het was echter behoorlijk vervelend dat ze de emotionele kaart trok en elke keer dat ze bij me langs kwam om me leeg te pijpen aangaf dat ze zich er niet goed bij voelde richting haar (inmiddels al 2 maanden) serieuze relatie en 's nachts wakker lag van het feit dat ze hem bedroog. Ze deed haar taak maar het huilen stond haar nader dan het lachen. Ik laat hierbij even in het midden of haar gevoelens over die blowjobs serieus waren of gespeeld om van me af te komen...

Na paar keer heb ik maar aangegeven dat ze niet meer hoefde te komen, blowjobs waren lekker en kon m'n zak op die manier goed kwijt maar het gaf me toch een naar schuldgevoel. Al deed ik niets fout, zij wilde immers dat voorschot. Ze vroeg destijds ca. 50 euro omgerekend (kijkend naar een volle tank destijds hier over de grens in België) voor een blowjob en onder aan de streep had ik nog een tegoed van 3, dus de "schade" valt mee. Maar wees dus gewaarschuwd en hou er rekening mee, dat zoiets ook kan voorvallen. Sindsdien betaal ook ik alleen voor de diensten die dezelfde dag direct worden geleverd.

Laatst bewerkt:

klodder

Toogplakker
7 jun 2024
89
104
Mijn eerste Suikerrelatie was met iemand die in geld problemen zat. Voor mij voelde het niet goed, want ze deed niets uit eigen beweging en als het aan haar lag kon ze een hele date uitzitten door te rekken en te dralen. Zonder was echt al helemaal niet een optie.

Was ook een meid met heel veel mentale issues, uiteindelijk aangegeven dat ik even een tijdje niet kon. Hierna heeft ze nooit de moeite meer gedaan om af te spreken en vond het goed zo.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Genoeg mannen die bij het vooruitzicht op seks met een dame zo 'slim' zijn om vooraf een bedrag aan haar te 'lenen' .

Vrouwen zijn heel geraffineerd om uiteindelijk mannen voor hun karretje te spannen.

• Like
Waarderingen: doc

kokokiev

Snuffelaar
16 aug 2020
11
36
Heren dank voor alle reacties. Had bijna geld op voorhand geleend omdat ik met mijn kleine vriend dacht. Heb nu afgesproken per afspraak te betalen. Merk wel dat ze aardig wanhopig is en dat geeft me geen fijn gevoel als ik eerst geld zou lenen.

Ik ben nu ook aan het polsen of ze bereid is verder te gaan bijvoorbeeld trio of gangbang.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.256
onlangs op afspraakjes was er een meid die 2500 euro dringend nodig had, ze wou er 10 dates voor doen van een uur.. of het bare was weet ik niet :(

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Je krijgt een 10 strippenkaart van haar. Elke keer dat je langs bent geweest stempelt ze er één af. 😆

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
onlangs op afspraakjes was er een meid die 2500 euro dringend nodig had, ze wou er 10 dates voor doen van een uur.. of het bare was weet ik niet :(
Ja ja en dan na één date nooit meer contact, laat staan die andere 9 dates.
Die 2500 zal ze niet in termijnen per date willen maar ineens.
Niet intrappen mensen!

• Like
Waarderingen: doc
Terug
Naar boven