Dame kwaad omdat ik haar NZC

gheysenjos

Snuffelaar
18 okt 2020
14
5
Ik had een date met een Roemeense dame in centrum Antwerpen. Ik vermoed dat het appartement eigendom is/gehuurd word Roemeense pooiers, aangezien ik er al meerdere keren geweest ben voor andere dames.

Had via sms afgesproken voor 100 eur sex without condom. Ook op haar profiel staat dat ze NZC doet.
Ik kom toe bij de dame, ik geef het geld, en we beginnen te stoeien. Ze was clean, dus ik besloot om haar wat oraal te verwennen.

Nadat ik gedaan heb met haar te verwennen, "kruip" ik naar boven en glij 'em er gelijk in en begin haar te neuken.

Schiet die daar in een franse colere: I dont fuck without condom!! What are you doing!?? Stop!!!

Ik direct er uit, en ze pakt enkele doekjes en begint haar vagina af te kuisen.

Ik probeer nog te zeggen van we hadden toch afgesproken voor NZC waarop ze antwoordde dat enkel pijpen zonder condoom is.

Nu mijn goesting was daardoor ineens over, en zij begon ook direct haar kleren aan te doen en nam haar gsm, dus ik wou eigenlijk zo snel mogelijk weg vooraleer er een groep Roemenen in de kamer staan.

Dit was gisteren gebeurd, maar zit wel een beetje met de schrik dat mijn gegevens nu roteren bij de Roemenen, of sterker nog, dat ze misschien naar de politie zou stappen?

Heeft iemand al iets soortgelijks voorgehad? Wat raden jullie me aan om te doen in deze situatie?

Daniel

Toogplakker
16 sep 2015
87
1
Nie mee inzitten is een spelletje die ze gespeeld heeft met u.. Vrouwen zijn heeeeel geslepen en spelen met de mannen spelletjes je kunt het je niet voorstellen. Slaap gerust ze heeft mooie cinema gespeeld.
Post dit maar op de beoordelingen en geef uw eerlijke mening over die bedriegster
Collegiale groetjes .

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Inderdaad zeker geen slaap voor laten, Roemeense pooiers die aangifte gaan doen bij de popo terwijl ze hun dames ondanks Corona maatregelen toch laten ontvangen... dacht het niet ;)
Ik heb dit lang geleden ook al eens meegemaakt, wel intimiderend als de DVP plots transformeert in Cruella DeVille op steroïden... trots opzij schuiven en snel de aftocht blazen is dan de boodschap. Live to fight another day zoals ze zeggen :D

A

Anonymous

Guest
Ga nog wel even terug om je geld terug te vorderen he!

A

Anonymous

Guest
Geen NZC ding maar had laast dame die me dacht af te kunnen zetten
Na afloop ff duidelijk gemaakt dat ze OF mij terugbetaald OF ik de politie op dr hotel afstuur

In no time had ik 120e van de 160e terug

31 aug 2016
1.194
112
Het zou voor de forumleden een waarschuwing zijn als we weten om welke Roemeense hoer het gaat !
Heb je een linkje van deze hoer ?

Vooral gene bang om de zwaantjes hebben .
Die Roemeense pooier ende zijn illigaler bezig .

Wat al eerder is gemeld het was een act

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Heb ik meerdere keren mee gemaakt dat een dame helemaal gek werd dat na dat ik klaar was gekomen en de condoom stuk bleek te zijn..
maar ook al heel wat keer mee gemaakt dat het juist daarna wel mogelijk was met nzc.. ;)

fritzhohen

Ervaringsdeskundige
21 mei 2015
320
45
Oost Europa doet altijd moeilijk, dus daar neem je altijd dit risico mee.
Nederlandse dame of west Europa nooit problemen mee gehad!

flyerken

Toogplakker
25 mei 2015
63
25
Idd, helaas oost Europese dames, 80% kans dat het fout loopt.. of eindigt in discussie... of dat alles wat voordien afgesproken niet kan of helemaal niet mogelijk is... ik probeer ze te vermijden en soms geef ik er nog aan toe maar nooit een super ervaring..

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
ook zuid amerikaanse dames die helemaal in paniek raakten naar kapot condoom en cum in pussie .....
dame wilde mij niet meer zien maar na een week vroeg ze me weer binnen en toen was nzc mogelijk ,ondanks mijn
voorgevoel van niet .... en na een wilde pzc beurt voelde ik weer dat er een condoom geplaatst werd en het weer nmc werd
ondanks mijn commentaar van dat we het nzc zouden doen was ze zoals al verwacht dom en wist nergens van , na een goede
rit van haar bovenop overgegaan misso en na een paar stoten en haar voelen klaarkomen overgegaan op doggie . Na haar gebeft te
hebben en haar weer voelen klaarkomen overgegaan tot het stootwerk en voelde op een moment weer het condoom scheuren en niet
lang erna kwam ik weer in haar klaar . Na het klaarkomen pas aangegeven dat het condoom gescheurd was en ik het niet gemerkt had .
Daarna was ze weer boos en wilde extra geld ...... maar zij tegen haar afspraak was nzc en je hebt je niet aan de afspraak gehouden door
een condoom te gebruiken ..... Tot op de dag van vandaag zit ze nog steeds achter de ramen en heeft het wel opgegeven om naar mij te roepen of te zwaaien van kom binnen . Of ze ondertussen wel zc neukt is voor mij geen issue meer aangezien ik haar toch niet meer bezoek .

Het aanbieden van nzc en bij de daad uiteindelijk niet is een ding die alle dames wel in zich hebben zeker als de zaken minder lopen .
en ja het blijft nog altijd een gok , de ene dame doet het wel met je en de andere dame denkt er niet aan ondanks dat ze dit met andere
weer wel doet .

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
gefikst zei:
Prachtig verhaal Katwesel. Wie was die dame?

Als ik die nog zou weten dan zou ik deze vertellen , het is al een wat oudere dame welke alleen een badjas draagt !
Ze zit er volgens mij alleen in het weekend .

MoneyveoRNB

Snuffelaar
4 dec 2020
1
0
Ik zou het zeker ook nog eens ter sprake brengen. Is het niet bij de bedrijfsleider, dan wel bij je collega. Je kunt haar mening eens vragen natuurlijk.
Denk dat ik zelf een goed moment zou proberen te kiezen en toch nog eens met de bedrijfsleider gaan praten.
Hoe je het ook wend of keert, die man is niet voor niks bedrijfsleider... en je bent zelf maar een stagiaire.

Ik zou zelf ernaartoe stappen, prive, en zeggen dat jij dacht dat mensen die naar Belize gaan .... &... injecties nodig hebben neem aan dtp en hep a? en vragen of je dit misschien verkeert begrepen had, of het even gecontroleerd moet worden?

Hoe dan ook, ik weet hoe het is als je vasthaakt in je eigen gelijk tijdens een stage... en geloof me, de stagiaire is altijd degene die ongelijk heeft, of het terecht is of niet is niet van belang. Dat kan de rest van je opleiding problemen geven. Heb ik zelf ook gehad.

Bovendien is het niet eerlijk te klant een onnodig risico te laten lopen natuurlijk. Alleen al voor de klant zou ik het proberen recht te trekken.

Terug
Naar boven