CWP is geen Moderator meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Dat bedoel ik dus met niveau loos, of misschien nog wel eerder onbeschoft. Hier iemand voor narcist uitmaken zonder, ben ik bang voor, geen idee te hebben wat het in houd.
Lang leve het forum, het zal er nu wel beter op worden nu we anderen voor alles en nog wat mogen uitmaken.

Pff hoe triest..

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
als je bedoeld deze site opheffen nee lijkt me niet nodig. Maar onbeschofte meningen over iemand die jaren zich heeft ingezet voor deze site vind ik ook niet nodig

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Laat dit forum svp blijven en wat betreft de beslissing van cwp mogen we dat telleurstellend noemen. Ik sta er met gemengde gevoelens in. We kennen hem als een actieve moderator en persoonlijk sluit ik me aan dat hij kort door de bocht is. Een voorbeeld is dat hij 2 transgender dames die nu volledig vrouwen zijn van rubriek geleenstraat naar de rubriek Transseksueel/Travestie/Transgender/X... verplaatst heeft. Deze actie is betwistbaar. Ik stuurde hem paar keer een pm als ik op een chat een oplichter ontmaskerd had, die betaalde sex aanbood. De manier waarop hij beantwoorde was zach gezegd niet netjes. De opvolger heeft zeker een uitdaging, want inzet had hij.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
578
227
voodoo1 zei:
als je bedoeld deze site opheffen nee lijkt me niet nodig. Maar onbeschofte meningen over iemand die jaren zich heeft ingezet voor deze site vind ik ook niet nodig
rob1three5 zei:
zonder geen heffen elkaar op.
Is dat je bedoeling?

Kan de mod hier even ingrijpen want men Schrijft langs elkaar heen :D :D :roll:

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
578
227
voodoo1 zei:
Hier iemand voor narcist uitmaken ZONDER, ben ik bang voor, GEEN idee te hebben wat het in houd.

Deze quote er ook nog maar even bij voor de duidelijkheid.

Hooked

A

Anonymous

Guest
voodoo1 zei:
Dat bedoel ik dus met niveau loos, of misschien nog wel eerder onbeschoft. Hier iemand voor narcist uitmaken zonder, ben ik bang voor, geen idee te hebben wat het in houd.
Lang leve het forum, het zal er nu wel beter op worden nu we anderen voor alles en nog wat mogen uitmaken.

Pff hoe triest..

Zelfs het topic waarin zijn kwaliteiten werden besproken? NUL tegenspraak en NUL empatisch vermogen. Het was zijn way of the high way. Resultaat? Veel leden die onterecht een ban kregen of ronduit onbeschoft werden behandeld (zie ook elders in dit topic).
Een goede moderator is onzichtbaar of zoveel mogelijk onzichtbaar. Kortom. Denk dat het forum op lange termijn erop vooruitgaat.
De paar mensen die blij met hem waren? Dit zijn er relatief weinig als je kijkt naar het aantal leden.

Kortom zonder een dictator grote kans dat meer mensen MEER schrijven en het forum dus nog meer waarde krijgt.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Je hebt nu cwp inmiddels voor narcist en dictator uitgemaakt. Ondanks dat ik wel zeker weet dat je geen idee hebt wat narcist inhoud.

Het lijkt wel of of cwp in jou ogen Mussolini of Hitler zelf was die uit de dode was opgestaan.
Gezien je niveau zul je de geschiedenis wel niet jennen.
Even uitleg, dit waren niet zulke bekenden uit de 2 de wereldoorlog.
Google kan je meer info geven net als over het woord narcist.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
En nogmaals ik zeg niet dat CWP alles perfect deed. Maar om nu zo los te gaan met zulke aantijgingen. Gezien jou woorden zouden we cwp bijna 20 Jr opsluiting moeten geven

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Weet wel dat CWP hier nog gewoon kan meelezen onder een andere naam.
Misschien is het Voodoo1 wel.

Maar ik weet wel deze discussie had CWP wel gauw de kiem in gesmoord.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Maak je niet druk lekker ding. Ben CWP niet. Maar heb een gruwel de tering erin als mensen met krachttermen als narcist en dictator smijten. Vooral omdat het nergens op slaat en degene niet vooral met zijn verhaal aangeeft het woord narcist niet te begrijpen en er iemand maar zo voor iets uitmaakt.

A

Anonymous

Guest
lekker ding zei:
Weet wel dat CWP hier nog gewoon kan meelezen onder een andere naam.
Misschien is het Voodoo1 wel.

Maar ik weet wel deze discussie had CWP wel gauw de kiem in gesmoord.

Dat was ook precies het probleem. Zelfs in het topic waarin ZIJN kwaliteiten als moderator ter discussie werden gesteld mocht alleen de loftrompet worden gespeeld. ELKE vorm van kritiek werd een ban of weggewimpeld.

dictatoriaal (bn): autoritair, barbaars, despotisch, eigenmachtig, tiranniek. ... autoritair (bn) : bazig, despotisch, dictatoriaal, eigenmachtig, heerszuchtig, niet-democratisch, ondemocratisch, streng, tiranniek.

Heeft niets te maken met Hitler. Beetje raar om gelijk die kaart te spelen.

"Om zich te beschermen tegen kritiek heeft een narcist niet veel aandacht voor de mening of de gevoelens van anderen en zo vaak een onderontwikkeld inlevingsvermogen. Het hebben van een narcistische persoonlijkheid kan daardoor een bezwaar vormen bij de uitoefening van bepaalde functies waarbij anderen dienen te worden beoordeeld."

Zoals ik zei. Een goede moderator is ondergeschikt aan het forum. Ervaring? Ja. Heb zelf een moderator rol gehad bij een community met meer dan honderduizenden leden.

Maar val herhaling. Dus dit was laatste reactie binnen deze post. Ik hoop dat leden nu vooral zonder angst voor bans en whatever weer recensies gaan schrijven!

Biggie

Toogplakker
13 mrt 2017
68
6
voodoo1 zei:
Je hebt nu cwp inmiddels voor narcist en dictator uitgemaakt. Ondanks dat ik wel zeker weet dat je geen idee hebt wat narcist inhoud.

Het lijkt wel of of cwp in jou ogen Mussolini of Hitler zelf was die uit de dode was opgestaan.
Gezien je niveau zul je de geschiedenis wel niet jennen.
Even uitleg, dit waren niet zulke bekenden uit de 2 de wereldoorlog.
Google kan je meer info geven net als over het woord narcist.

Je verwijt hier andere, maar zelf ben je net zo triest met je 'niveau'. Het staat mensen vrij hun mening over CWP te hebben, dat jij het er niet mee eens bent soit. Je reactie vervolgens is minstens net zo triest.

Ik vond hem ook een dictator, een die je in context moet kunnen plaatsen.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Het is heel erg simpel: Toen CWP de scepter nog zwaaide KON niemand daar iets van vinden.

Ik heb me ook wel eens verbaasd dat berichtjes van mij er gewoon plots niet meer waren. Zonder melding, zonder reden. Nou ja, het stond CWP misschien niet aan.

Ook goed. Haalde mijn schouders op en weer verder. Het zal wel dacht ik.

De spelfouten, ongenuanceerde opmerkingen en de rest van zijn gedrag stoorden me wel iets, maar tegelijkertijd realiseerde ik me ook dat het alle behalve ideaal was om in zijn schoenen te staan. De uren dat hij met het forum druk was, moeten immens zijn geweest.

Fijn dan mensen nu weer gewoon binnen grenzen kunnen zeggen wat ze willen hier, zonder met de grillen van CWP rekening te hoeven houden :D

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Goed nieuws! Hij was dé reden dat ik niet meer actief postte na een laatste aanvaring met hem. Ik laat er geen traan om dat hij weg is, en zal weer actief deelnemen aan het forum.

13 mei 2015
1.163
462
Een forum beheren en/of modereren is geen gemakkelijke taak, vraagt vaak veel geduld, heel wat steeds wederkerende acties, maar vooral wat mensenkennis en empathie.
Ik heb ook vaak mijn vuisten gebald en gevloekt als ik vond dat er actie moest ondernomen worden, maar in samenspraak met de andere verantwoordelijken lukt dat meestal wel.
Net daarom begrijp ik sommige handelingen die hij (cwp) uitvoerde, maar heb ik nog meer begrip voor de uiteindelijke uitkomst van de beheerder.
Ik stel vast dat er slechts 1xmoderator was, wat minder interessant is, beter minstens 2 die samenwerken met elkaar en met de beheerder.
Succes in de verdere toekomst, ik blijf het alvast met volle aandacht volgen.

A

Anonymous

Guest
hooked zei:
voodoo1 zei:
Hier iemand voor narcist uitmaken ZONDER, ben ik bang voor, GEEN idee te hebben wat het in houd.

Deze quote er ook nog maar even bij voor de duidelijkheid.

Hooked

Kijk, goed lezen zo hoort het!

Zullen we nu weer tot de orde van de dag over gaan? Er zijn nog genoeg kutjes om te beoordelen.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Het toppunt van idioot reageren noteerde ik bij dit boerke toen hij van in zijn woonplaats, ver weg, pretendeerde om beter te weten waar je in mijn buurt kan parkeren. Ik snap totaal niet dat zo iemand zo lang carte blanche kreeg op een forum.

31 aug 2016
1.194
112
@albert indepoes
Klopt hij uit kattendrecht die nooit buiten Zuid-Holland kwam .
Die met zijn ollandse grootmuilerij heel wat fatsoenlijke Belgische leden die eens wat schreven monddood heeft gemaakt .
In het Antwerpse werd via de tamtam meer gedeeld dan op het forum

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ben er niet rouwig om.
Heb eens gemeld dat een dame de boel aan het belazeren was compleet met whatsapp berichtjes erbij.
Werd verwijderd, kreeg een boze pm dat ik zoiets niet mocht plaatsen.
En vaker per pm dat ik bepaalde dingen niet mocht plaatsen of niet goed deed, bv linkje vergeten (terwijl dat al in eerdere berichten stond)
Het probleem was niet zo zeer of het wel klopte wat hij vond, maar dat er geen discussie over mogelijk was.
En het is vaak ook de toon die de muziek maakt.
En erg muzikaal was hij dus niet naar mijn mening.
Zeker, hij deed veel werk maar erg solistich en teveel naar zijn idee en uiteindelijk is het een forum voor ons allemaal en bepaald niet één persoon wat kan, mag of niet.
Dus al met al juiste beslissing en zijn reactie was te verwachten: gekrenkt ego en dus meteen de boel opzeggen. Zijn keuze en dat had best al eerder gemogen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven