Cumkiss

Dynamo1

Toogplakker
28 jan 2022
44
36
Trinity doet alleen bare als je meerdere keren bij haar gaat, tot zo ver ben ik 1x geweest (vorige week ) ze kwam bovenop zitten om een telefoontje op te nemen toen speelde ik alleen met m'n eikel rond haar poesje maar heel even erin, geen volle penetratie, kwam uiteindelijk in haar mond klaar door een lange pijpbeurt ZC en ze slikte alles in 1 keer weg (wist niet eens dat ze dat wegslikt) let op, hygiëne in huis is wat minder, poes rook verder gewoon fris

Dynamo1

Toogplakker
28 jan 2022
44
36
Trinity doet alleen bare als je meerdere keren bij haar gaat, tot zo ver ben ik 1x geweest (vorige week ) ze kwam bovenop zitten om een telefoontje op te nemen toen speelde ik alleen met m'n eikel rond haar poesje maar heel even erin, geen volle penetratie, kwam uiteindelijk in haar mond klaar door een lange pijpbeurt ZC en ze slikte alles in 1 keer weg (wist niet eens dat ze dat deed)

Babro

Snuffelaar
23 okt 2022
22
5
Trinity w
Is een wazige dame die heel veel praat, de blowjob was goed, cumkiss geen probleem 😎

Maar helaas geen gevaar voor herhaling

Babro

Snuffelaar
23 okt 2022
22
5
Beste @Babro ,
Je zou er nu wél voor naar Leeuwarden moeten reizen: deze dus:
https://www.kinky.nl/advertenties/4520478-monika#overview
Haar profielnaam is nu Nana.
Op het laatst lagen we nog wat na te rollebollen en opeens haalde ze haar vinger langs haar poes en wreef ze wat sperma rond m'n lippen. Al lachend naar mij met een geile blik zag ze dat ik meteen een doekje pakte. 🤷‍♂️
succes met je zoektocht hé,
Trippeltrappel
Deze dame zit nu in Mierlo

japir77

Toogplakker
7 feb 2019
105
61
Ja niet slecht inderdaad. Toen ik haar bezocht vermoedde ik dat het mogelijk wel een bare meid zou kunnen zijn, maar is echt een no-go weet ik uit ervaring.

japir77

Toogplakker
7 feb 2019
105
61
Trinity w
Is een wazige dame die heel veel praat, de blowjob was goed, cumkiss geen probleem 😎

Maar helaas geen gevaar voor herhaling
Leek me wel eens het proberen waard maar blijkbaar is daar iemand aanwezig waar je eerst langsmoet. Echt een no-go voor mij.

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
498
Vanessa, Brussel tippel, buurt Jaqmainlaan doet dit ook

Ze slikt daarna alles door

Terug
Naar boven