Cumbang - (Bare GB) 14-12-'18 Enschede

Biggie

Toogplakker
13 mrt 2017
68
6
True, maar vrij zeker dat het de zelfde adverteerder is. Tevens beide Enschede en ook wel de zelfde schrijfstijl/scenario.

A

Anonymous

Guest
Net contact met de organisator gehad, het is een ander stel. Wat ik al zei, de vrouwen lijken ook niet op elkaar.

Mijn bericht had niet gemerged moeten worden.

SpiderBot

Toogplakker
6 apr 2015
72
0
Biggie zei:
True, maar vrij zeker dat het de zelfde adverteerder is. Tevens beide Enschede en ook wel de zelfde schrijfstijl/scenario.

Dat is zeker dezelfde, registratiedatum sj van de gebruiker is identiek, aan die van de eerste screenshots

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Waarom zou je er überhaupt heen gaan, 3 pagina's en geen enkele ervaring anders dan, wat er in post 1 beschreven is. en dat wijst er op dat het bullshit is.

Blijft prima bij elkaar staan, en zeker in de beerput.

En volgende de weer verwijderde advertentie zou er 14-12 een GB zijn..... Ik denk dat we een rukkertje onder ons hebben, en zich nu helemaal leeg zit te trekken, bij gebrek aan €€€ om zelf eens een lekkere betaalde wip te maken.

A

Anonymous

Guest
Ik heb toch echt vorig jaar op die locatie (vogelkijkhut) een subsletje volgespoten. Was toen Bbtukker als ik het goed heb, en de datum van registratie sj komt overeen.
Dus lijkt me dezelfde adverteerder, niet fake. Misschien niet betrouwbaar in tijd. Het is veel sneller klaar dan in advertentie staat aangegeven. Dus misschien dat daarom wandelaars hebben misgegrepen.

Forzatwente

Snuffelaar
26 aug 2020
1
0
hoi,

Wil toch even reageren als echte tukker en kenner van deze mooie omgeving, ondanks dat ik voor mijn werk meer in omgeving van Rotterdam zit.
Deze advertentie, die vaker is opgedoken op sexjobs is misschien niet fake maar wel 100% onbetrouwbaar.
Fake en onbetrouwbaar ligt dicht bij elkaar in de buurt dat weet ik.

Ben er ook 2 keer geweest, erg mooi locatie trouwens net over de grens bij Enschede. Ruim op tijd voor aanvangstijdstip.
Erg druk met mannen uiteraard, ook bekende homo ontmoetingsplaats. Niets tegen homo's trouwens

Beide gevallen toch de gehele avond gebleven en geen vrouw gezien ook niet in de uitkijkhut zelf dus.
Dus in ieder geval niet betrouwbaar

Terug
Naar boven