Cumbang - (Bare GB) 14-12-'18 Enschede

zandloper

Toogplakker
28 jun 2015
41
10
Op maandag 19 juni zou deze MILF op een parking in Duitsland zijn. Niet dus. Er stond een mannetje of 15 te wachten, die allemaal voor noppes hebben gereden. Volgens mij adverteerden ze een paar weken terug met hetzelfde verhaal ook ergens in Duitsland.

Nu moest ik toch nog een stuk die kant op maar voor wie wat verder rijdt, balen natuurlijk. Als ze nergens op reageren, zou ik voorzichtig zijn mocht de advertentie weer verschijnen. Of het is weer een 'grapjas'image.jpeg

Biggie

Toogplakker
13 mrt 2017
68
6
Hoelaat was je daar, en was je ook bij dat volgelhuisje? Ik moest ook in de buurt zijn, maar ik was behoorlijk laat daar en er was inderdaad niemand, maar er lagen wel de nodige tissue's, wat impliceert dat er wel actie geweest is.

zandloper

Toogplakker
28 jun 2015
41
10
Geen enkele actie helaas. Was er ca. 22u en er waren mannen die er al vanaf 21u waren. Heb wat gebabbeld en tegen 23u met de laatsten vertrokken.

zandloper

Toogplakker
28 jun 2015
41
10
Enige update: de advertentie staat er niet meer. Dus zelf of door de beheerder verwijderd.

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Zag net deze oproep; de bedoeling is dat de dame door zoveel mogelijk mannen volgespoten gaat worden.
Er zitten overigens geen kosten aan verbonden, dus ben benieuwd of het a) fake is en b) er mannen op komen dagen.

Je kunt mailen naar [email protected]

Bijlagen

• Untitled.png
    Untitled.png
    176,8 KB · Weergaven: 624

Opznhondjes

Toogplakker
14 apr 2017
72
6
Misschien grotere toeloop dan dat ze verwachtte :eek:
Maar dan had ze op zn minst iets kunnen laten weten...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Bedankt, samengevoegd en verhuist naar de plaats waar "ze" thuis hoort volgens mij :lol:

A

Anonymous

Guest
Gaat iemand naar deze gangbang in Enschede?
Ik heb me iig aangemeld. Details moet je zelf opvragen maar het lijkt helemaal te kloppen na het contact.

https://www.sexjobs.nl/gangbang/barebangs/super-geile-bare-slet_6747716
sexjobs-super-geile-bare-slet-5c100c2089f58.jpeg

A

Anonymous

Guest
Excusez als dat zo is, dan mag ie gemerged worden denk ik dan.
Ze lijkt er niet echt op trouwens, lijkt slanker, haar kan geverfd zijn, tieten ook kleiner? Tepelhoven idem. Kan aan de foto's liggen natuurlijk.

Terug
Naar boven