Cuckold Dating

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
Ik heb al even gezocht naar ervaringen hier maar kon er niks over vinden. Ik ben al een tijdje aan het kijken en word uiteraard gelokt met mensen die op mijn profiel kijken. Helaas moet je een behoorlijk tarief betalen om mee te kunnen doen. Mijn voorgevoel zegt dat het veel nepprofielen zijn. Maar aan de andere kant geloof ik dat er best behoorlijk wat stellen zijn met een dergelijke fantasie.
Iemand ervaring hier?

playtime11

Toogplakker
7 sep 2022
95
83
Er zijn er zeker
Meestal via afspraakjes wel te vinden
Alleen hebben die wel dikwijls veel keus aan mannen

ntp

Toogplakker
25 aug 2017
57
42
Dag expert, ik heb al meerdere cuckold ervaringen gehad via afspraakjes.com, chatbabe en belswing. Mijn Belswing ervaringen heb ik beschreven in de feed die ik gestart heb. Respons rate ligt niet altijd hoog, dus je moet naar veel mensen sturen en wat moeite doen, maar dat vind ik net fun en opwindend. Het avontuurgehalte dat je niet weet waar je komt en met wie je daar gaat daten vind ik extra spannend :)

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Cuckold dating heb ik als bull ook fijne ervaring gehad. Het is een kwestie, treffen waar je je dobber uitzet. Op chatgirl is het me een paar keer gelukt, maar meestal wordt je er niet uitgeloot. Ze krijgen nl veel berichten en hebben dus ruime keuze in bulls.

Ervaring in een paar varianten:
Cuckold als fotograaf met creatieve inbreng. Cuckold keurde meestal goed en af en toe zin in een ander standje. Na volspuiten ging de cuckold met zijn vrouw aan de slag in haar geroomde neukgrot.

Klassieke Cuckold met een lich bi randje: een dordts stel waarvan de man alleen kijkt en geil wordt hoe zijn vrouw als slet doorgepaald wordt en volgespoten werd. Zijn geduld werd beloond door zijn verdienstelijke schoonmaak beurt voor mijn cumgun en haar kut leeg te zuigen.

Beide stellen geen contact meer.
Kwestie van rondneuzen op het web en parenclubs bezoeken waar stellen open staan voor een extra man.

Ik vond zonet deze site met gedateerde profielen/advertenties
https://cuckoldadvertenties.nl/

Grt CG

Terug
Naar boven