Cristina - Schoten

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Laatste update 21-12. Die is allang weg denk ik zo.

4fun

trippeltrappel

Ervaringsdeskundige
28 apr 2020
255
195
Ja @4fun, je zou zomaar gelijk kunnen hebben; allang vertrokken.
Maar waarom haalt ze dan haar advertentie niet offline?
Daarnaast heb ik gezien dat haar instellingen in WhatsApp het toelaten dat de 'buitenwereld' ziet wanneer ze online is op dat platform. Zo heb ik gezien dat ze op 22 januari van dit jaar nog online was met nummer … 7303. Twee dagen later heb ik haar een afspraakverzoek verzonden naar dit nummer.
Telefoon aan iemand anders gegeven, kan ook nog, ik weet het niet?
groet Trippeltrappel

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Ik heb Cristina in augustus vorig jaar bezocht op 2 locaties: eerst in Bertem, daarna in Aarschot, telkens 30min aan 70€ + 50€ voor nzc en cip.

Ik merk nu dat ik nooit een recensie over deze meid heb gepost (of ik vind het niet meer terug), rond dezelfde periode neukte ik een andere Cristina in Antwerpen en daar maakte ik wel een recensie over.

Het is een Slavisch dame met Euraziatische roots, ik vermoed Kazakhstan of iets dergelijks, ze sprak maar enkele woorden Engels. Zeer goede ervaring mee: eerst wat aarzelend met tongzoenen maar al snel vurig mee muilen, mooi lichaam en lekker kutje dat ik gretig uitlikte, ze liet haar orgasme toe en kwam luid klaar ✅ haar spleet was super glad na de befbeurt en haar in missio neuken was heerlijk.

Toen ik alles in haar leeg spoot, bleven we tongen en knuffelen zonder dat ze snel van het bed wou richting badkamer.

Hopelijk komt ze terug naar België, echt een aanrader.

Terug
Naar boven