Corona waarschuwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joepie1968

Toogplakker
5 jan 2019
220
50
Heren wandelaars,

Ik zat net het topic SOA waarschuwing door te spitten. Niet dat ik ergens last van heb maar een goede voorbereiding is het halve werk. 😉
Ik denk dat Corona waarschuwing ook best een goed submenu is.
Las dat er een collega bij een dame was geweest in Amsterdam en daarna positief testte op Corona, zegt niet dat de dame ook Corona heeft maar wel goed om te weten lijkt mij en een reden om zelf ook even te testen.
Mocht het te ver gezocht zijn kan de moderator dit natuurlijk verwijderen, mij lijkt het in ieder geval een nuttig submenu.

Veel wandelplezier en blijf gezond.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Er is al een topic over dit onderwerp (wel al enige tijd niet meer actief) :
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=169&t=8469Wel ironisch dat we nu al bijna 2 jaar een situatie hebben waar kussen meer gevaarlijk is dan nzc. Inderdaad, van covid-19 gaat ge sneller dood dan aan een typische SOA en het risico dat ge het doorgeeft aan huisgenoten is ook veel groter ...
Ik heb ondertussen al 3X een "prik" gekregen en ik raad iedereen aan om zich te laten vaccineren.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
guy6 zei:
Ik heb ondertussen al 3X een "prik" gekregen en ik raad iedereen aan om zich te laten vaccineren.

Laten we hier ajb SUBIET mee stoppen!!!
Corona, alsjeblieft zeg, gaan we ook griep en verkoudheidsmeldingen plaatsen??
Nee, dit is geen begin van een discussie, eerder het eind er aan.

Oproep om je te laten vaccineren...ja want die vorige prikken werkten ook zo goed :lol: :lol: :lol:
Er wordt nu door de Pfizer CEO openlijk gezegd dat zijn 'vaccin' niet werkt tegen de courante varianten en de booster minimaal (if any). Dus ga jij nou niet mensen oproepen om zich vol te laten spuiten met niet werkende troep...liever volspuiten met iets anders haha

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

Deze topic wordt gesloten omdat dit geen recensies zijn.
Dit forum is geen plaats voor propaganda in eender welke zin!

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

Deze topic wordt gesloten omdat dit geen recensies zijn.
Dit forum is geen plaats voor propaganda in eender welke zin!

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven