Contactverzoeken

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Beste Leden,

Ik ben hier bijna een jaar lid om topics te lezen als bezoek tip naar dvpers die je zonder cd kan neuken. Daarnaast geef ik graag een bijdrage op deze forum. Ik vind het super dat je ook fun dates kan delen, die heb ik voornamelijk met een paar shemales en tgirls. Wij zijn hier verschillend, dat is maar goed ook, want dat geeft deze forum kleur. Het besef wat voorop staat is dat bare seks of NZC niet vanzelfsprekend is. Door enkele vaste contact zoals hiervoor beschreven ervaar ik dat met regelmaat. En het is heus niet bedoeling om daar de draak mee te steken. Ik bezoek som dvpérs die rubberloos seks aanbieden en ook bij hun merk ik dat ze liever niet hebben dat je de ervaring met anderen deelt. Uit enthousiasme begrijp ik dat je dat doet, vermeld er wel bij dat ze dit niet op prijs stelt en als lezer spreek er niet over.

Op mijn topic m.b.t. Ladyboy Jasmin https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=196&t=8124, heb ik goede vragen gehad en van een paar leden een hele slechte vraag; "mag ik haar telefoon nummer"? Komt een gewetensvraag stel dat je die krijgt, denk je dat je ze daar blij mee is? Ik hoef het trouwens niet te vragen want het antwoord is NEE! Ze heeft een profiel op een dating site en via die weg kan je contact met haar op nemen. Hoe zeer ik het iedereen gun, het is een kwestie van treffen. Ik ben zelfs bereid om tips te geven ;) . Als er geen telefoon nummers op een datingsite staan, mag je die ook niet zomaar aan andere verstrekken. Discretie is een harde eis die je met respect moet hanteren. Verbreek je dit, verkloot je het contact.

Ook voor jullie geld, geeft contactgegevens niet zomaar aan een ander en overleg het desnoods. Ik zie namelijk dat er naar gevraagd wordt op andere topics en via pm verstrekt worden. Of het nu om een dvp gaat of een FWB, ik hoop dat ze hiervan op de hoogte is gesteld. Respecteer de discretie en begrijp dat sommigen daar heel voorzichtig zijn met hun contact gegevens. Van mij kant gun ik het jullie van harte, mits jullie daar respectvol mee omgaan en ik zie graag smaakvolle romige bijdrages terug op de Forum.
Lets keep this forum alive and kicking!

Groetjes,

Cumgiver.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Prachtig bericht Cumgiver!

Ik ben het helemaal met je eens.
Overigens waardeer ik je bijdrages zeer!

Greetz, Handy

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Percies dit ja!!
Ik ben het er ook hellemaal mee eens met je stelling :!:
Ga vooral zo door dan houden we een leuk forum met dingen die we mee maken zo hier en daar!! ;)

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Helemaal mee eens.
De vraag naar contactgegevens komt trouwens meestal van leden die amper of geen recensies postten.

Gert36

Snuffelaar
5 apr 2018
18
1
Terecht. Ik neuk al twee jaar twee dames zonder. Geen van beide wil dat ik ze recenseer. Begrijpelijk. De dames kiezen, wij neuken ze. Ik geef geen info ook niet via privé bericht. Het is wat het is.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Lijkt me inderdaad logisch en terecht dat we geen contact gegevens weggeven als een dame dat niet wilt.
Maar waarom dan wel melden dat je zo een dame kent? Dan krijg je er natuurlijk wel vragen over.
Ik zou zeggen: hou de dame dan ook echt voor jezelf en een melding erover heeft weinig nut op een forum dat er is
om informatie te delen.
Ik herken trouwens ook dat de meeste vragen over contactgegevens van leden komen die niet of nauwelijks zelf
een recensie schrijven en wel al jaren lid zijn en de krenten uit de pap willen vissen.
Daar ga ik ook nooit op in, lever eerst zelf maar eens een bijdrage waar we wat aan hebben.

A

Anonymous

Guest
Mag ik even reageren?
Ik heb in spontaan bare gezegd dat twee dames naar bare neuken overgingen met de voorwaarde 'geen recensies'. Ik vind schrijven best leuk maar hier was de keuze snel gemaakt, lekker neuken en niets doorvertellen. In dat item had ik besloten zonder namen over mijn ervaringen te vertellen met het idee dat jullie die ervaring misschien ook hebben.
Het ging om delen van ervaringen, hebben jullie een idee waarom dit gebeurt?

Terug
Naar boven