Contact via whatsapp

Marcel36

Snuffelaar
14 feb 2016
15
1
Beste,

Valt mij op dat de meeste dames enkel maar willen communiceren via whatsapp
Waarom en hoe veilig is dit.

Zelfs als je belt en vertel dat je nu langs wil komen dan geen interesse, alles moet via whatsapp.
Ben daar een beetje huiverig voor, nu heb ik een wat oudere neuk telefoon haha met een sim only maar hierop kan geen whatsapp, dus tijd voor een nieuwere versie.

Maar was benieuwd hoe veilig dit is

Groetjes.

A

Anonymous

Guest
Is hartstikke veilig.
Net zo veilig als bellen, het voordeel is dat er gemakkelijk een vertaal app gekoppeld kan worden aan whattsapp dus ook die Russische dames die slecht Engels spreken kunnen dan zelfstandig communiceren.
Ze hopen dan natuurlijk dat je een profielfoto gebruikt.
Je moet wel meer moeite om thuis je hobby onbekend te houden. Dat is is lastig.
Maar onveilig zeker niet.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Whatsapp is een vorm van schriftelijke communicatie en dan kunnen zij in de tekst terug kijken hoe laat een klant komt, inspelen op de wensen van de klanten en kunnen ze de straat doorsturen of bij vaste klanten een locatie.

Een vriendin van mij nu is tvper en is met tel. contact klaar mee met niet serieuze bellers. Bij twijfel (of ze serieus zijn) wil ze af en toe om een foto vragen, ook haar reden is de blokkeer functie op whatsapp.

Ze probeert met whatsapp wel een planning te maken en daarnaast is een webwhatsapp functie ook handig (appen vanaf de laptop ook makkelijk). Dat is nl handig als een klant voor een lange date wil komen.

Zelf kan je een profiel foto doen, vb een huisdier, auto of je favoriete sportclub. Je kan altijd een foto vanjezelf erin hangen. Dual sim is zeker handig of een aparte phone. En je hoeft zeker niet gelijk foto's van je sturen. Doe ik zelf ook niet gelijk. Blijft altijd een nadeel dat je elkaars stem niet gehoord heb. Die tvp doet dit af en toe met nieuwe klanten (suspects/prospects) en in dat geval kan je dat altijd naar een tel. of whatsapp gesprek vragen.

Ik hoop Marcel dat je beweegredenen van whatsapp gebruik begrijpt. Whatsapp is naar mijn idee redelijk veilig. ;)

Blanke sabel

Toogplakker
18 jul 2017
88
7
Om de een of andere reden vindt ik het eng om te bellen naar een dvp. Whatsapp is voor mij dus een uitkomst. Ik zie het meer als een terloops chat gesprek over sex waar uit een uitnodiging volgt om naar de dame te gaan. Echter, als het niet expeciet in de ad staat, dat je moet whatsappen, willen ze graag dat je belt.

Ik heb bij meerdere dames toch geappt terwijl hierover niets in de ad stond, kreeg geen antwoord terug. Heb ze niet gebeld.

A

Anonymous

Guest
Vreemd hoor. Bellen of whattsap je maakt eigenlijk meer bekend van jezelf met whattsap.

2sweet

Toogplakker
6 apr 2015
55
41
Wat wel belangrijk is dat je niet je telefoonnummer zichtbaar gekoppeld hebt aan sociale media apps zoals facebook daarmee kunnen ze je vinden en bijvoorbeeld chanteren met je app vragen, antwoorden of een foto die ze maken tijdens een videogesprek. Zelf ervaren resoluut alles geblokkeerd en politie ingeschakeld. Gelukkig bleef het bij dreigen. Na 2 dagen zijn ze gestopt met dreigen.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Cursus veilig vrijen is een!
Maar cursus veilig internetten is eigenlijk belangrijker!

Noorman

vincent69

Snuffelaar
26 mei 2015
6
0
Ik heb 2 simkaarten en heb van sommige apps dubbel en die worden in mijn veilige map geplaatst beveiligd met pin en vingerafdruk. Whatsapp , Snapchat, Instagram , Google en outlook apps die allemaal gekoppeld zijn aan mijn date nummer en mail en kunnen niet gekoppeld worden aan mijn echte naam. En als er iemand mijn gsm toevallig zou gebruiken dan vinden die geen spoor van mijn dates en ook geen gevoelige informatie. Maar veel mensen gaan nogal nonchalant om met persoonlijke informatie ook dames soms. Ken ook al een paar mannen die daardoor in problemen zijn gekomen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Zo....lid sinds 2015 en al wel 1 bericht......
En geen recensie helaas.
Alleen gelezen en geprofiteerd?
Dan snel eens wat recensies pennen alsjeblieft, hebben we meer aan dat je ict kennis
al is het waar wat je schrijft.

vincent69

Snuffelaar
26 mei 2015
6
0
Cerato zei:
Zo....lid sinds 2015 en al wel 1 bericht......
En geen recensie helaas.
Alleen gelezen en geprofiteerd?
Dan snel eens wat recensies pennen alsjeblieft, hebben we meer aan dat je ict kennis
al is het waar wat je schrijft.

Doe enkel dates met condoom . Op andere forums heb ik al genoeg recensies gezet.

13 mei 2015
1.163
462
Ik heb een aparte 'speelgsm' waarmee ik alle nodige communicatie kan uitvoeren, whatsapp, sms, bellen enzomeer. ;)
Natuurlijk moet je de zelfdiscipline hebben om deze niet te laten rondslingeren waardoor de partnet die kan vinden. :roll:

Marcel36

Snuffelaar
14 feb 2016
15
1
Heren,

Dank voor de tips.
Dual sim is idd een goed alternatief, wil een tweede whatsapp account, hoe scherm je overigens je nummer af in whatsapp.
Mijn vrees is dat ze bij je contacten kunnen komen en je dan afpersen.

Sorry voor de latere reactie, maar uitslag scan was niet goed en het is weer terug, weer chemo.

Gr

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
Telefoonnummer afschermen dan is die volgens mij ook niet zichtbaar in whats-app .
Veel dames hebben een hekel aan afgeschermde nummers dus de kans dat je niet veel reacties terug gaat krijgen is heel groot.

Terug
Naar boven