bare-addict
Ervaringsdeskundige
- 14 mei 2018
- 912
- 897
- Topic starter
Ik heb inderdaad vele praatjes en ik kan boeken schrijven over mijn avonturen. Eén ding kan ik jou wel zeggen, niks daar van is toogpraat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het woordje 'ook' suggereert dat jij dus weinig sex hebt thuis? De vele praatjes veronderstellen dan maar meteen dat dit bij iemand anders ook zo is., @PulaSigur jij hebt waarschijnlijk ook weinig sex thuis, alles zo in vraag stellen.
Ik heb inderdaad vele praatjes en ik kan boeken schrijven over mijn avonturen. Eén ding kan ik jou wel zeggen, niks daar van is toogpraat.
Zijn vraag ging over contact met een ex-dvp via social media, zie topictitel. Argwaan ontstond omdat hij zelf al in zijn eerste post uitpakt met inwonen voor een week enz enz. Klinkt wel alsof hij belangstelling wil losweken van andere leden die zijn vriendin naast een wittepapdonatie ook nog een flinke financiële donatie willen doen. Gelukkig zijn er nog enkele andere leden hier, die zich ook afvragen of dat wel verstandig is om zo iemand in huis te laten. Tenzij je er een hele week aan een stuk gaat opzitten, dag en nacht, maar dat lijkt ook nogal onrealistisch.een vraag van Bare-addict over inwonen
Is ze bij je gekomen vanavond?Ze heeft geen andere keus, binnen uurtje of twee arriveert ze in Gent.