Condoommoeheid ? :)

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Nice! Nu alleen nog een vrouw vinden die geen dvp is en niet op zoek is naar een 'serieuze relatie' of dat je er tering veel moeite voor moet doen eer dat je eindelijk in bed beland met haar. Die vrouwen willen alleen maar relatie relatie relatie wat is er mis met een potje neuken of een fwb! ;)

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
Wat een niveau die video. Of komt het dat het Belgen zijn. Amateuristisch werk.

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Ik denk waar @nagash op doelt is dat de Belgische taal en in het bijzonder Belgische rap muziek voor Nederlanders een beetje.. raar klinkt. Het klinkt cringy. Nederlanders vinden de Belgische taal over het algemeen sowieso al raar klinken en dat is één van de redenen dat vele Nederlanders neer kijken op de Belgen.. en dan krijg je zo'n comment.

Maar oordeel zelf;

"Allee zullen we een frietje steken?" = "Zullen we een frietje gaan eten"
"Amai se hebt u gepoept met haar?" = "Heb je met haar gescheten" "Heb je haar geneukt?"
"Is da nen wentelwiek daar Patriek?" = "Is dat een helikopter Patrick?"

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Zowel Belgische als Nederlandse rap zijn redelijk belachelijk, zeker als ze 'stoere' taal proberen te verkopen.
Ook echte Amerikaanse 'gangsta' rap is belachelijke stoerdoenerij trouwens.

In elke taal zitten wel enkele creatievelingen die het leuk maken.

Maar kwestie Nederlandse en Vlaamse taal... Op elkaar neerkijken omdat de taal wat anders is slaat nergens op en is gewoon bekrompen gedoe

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Belgisch Nederlands is veel mooier dan het Hollandse Nederlands. Prachtig taaltje :cool:.

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
Ik heb niks tegen de Belgische taal, vindt de Nederlandse zangers ook ruk (Paar kleine uitzonderingen), klinkt net zo dom.
Behalve Osdorp posse (meer hiphop);)
Ben meer van de (Duitse) Metal

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Ik heb wel eens uit noodzaak met condoom moeten neuken als een dvp me liet zitten / vals adres of andere belazer praktijken en ik op klappen stond en toen maar naar Antwerpen of den haag ging voor nmc. Voor de dvps achter de ramen, Voelt gelijk zonde van je geld, Maar ik neuk bijna exclusief zonder, kan me die condoom moeheid wel geloven

Terug
Naar boven