Coco (Chanel) - Amsterdam

Leonsolis

Toogplakker
5 okt 2019
41
16
https://www.kinky.nl/advertenties/2217316-coco

Raakte geïnteresseerd door haar foto's dus maar even geappt of de prijzen all inclusive zijn. 'Yes', zei ze. Maar ze vroeg om een betaling via transcash en niet contact. Deze vorm van betaling ruikt altijd naar oplichting maar misschien heeft iemand hier er ervaring mee. Ik sloot het appgesprek maar af met 'Too bad'.

vanstoffelen

Toogplakker
14 apr 2015
120
38
lijkt erop dat deze advertentie gehackt is. Staat nu een Belgisch nummer. Ik heb vorig jaar contact gehad met de dame van deze foto's maar dat was een Nederlandse dame

Sjoerd82

Toogplakker
1 feb 2016
60
7
Afgelopen vrijdag heb ik deze dame ook een berichtje toegezonden. Transcash is voor mij een no-go. Het is een ongebruikelijke manier van betalen en daarmee onbetrouwbaar.

fabert

Snuffelaar
28 nov 2017
7
3
Vorige week ook contact gehad met deze dame, toen zat ze nog in Utrecht en sprak ze af voor een restaurant. Alleen dat Transcash zag ik niet zitten. Het is code die je koopt om een Transcash credit card op te laden. Dame gaf aan dat ze de code pas wilde hebben na het neuken. Al met al vond ik het te vaag en risicovol (uiteindelijk moet je de code van te voren kopen, dus als ze niks is ben je wel je geld kwijt).

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
Vorige week ook contact gehad met deze dame, toen zat ze nog in Utrecht en sprak ze af voor een restaurant. Alleen dat Transcash zag ik niet zitten. Het is code die je koopt om een Transcash credit card op te laden. Dame gaf aan dat ze de code pas wilde hebben na het neuken. Al met al vond ik het te vaag en risicovol (uiteindelijk moet je de code van te voren kopen, dus als ze niks is ben je wel je geld kwijt).
Transcash betalingen is altijd oplichting, ze zeggen dat ze pas de code willen hebben na de date. Zodra je een definitieve tijd wilt agspreken vragen ze om (bewijs) dat je de code daadwerkelijk gekocht hebt. Je moet dan een foto sturen van het bonnetje, als je dit gedaan hebt dan hebben ze uiteraard ook de code nodig om te verifiëren 😂
En dan ben je dus je geld kwijt.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Snap niet dat mensen hier überhaupt nog tekst aan vuilmaken

Terug
Naar boven