Cobra's kopen

Hooked197540

Toogplakker
22 sep 2020
32
16
Hoi allemaal,

Ik wil graag cobra's kopen maar volgens mij kan dat alleen via webshop. Ik vind er geeneen die naar een postnl punt leveren allemaal naar huisadres maar dat is dus niet mogelijk ivm moeder de vrouw.... Heeft iemand suggesties?

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Informeren bij sexshops of cinema's.. Ik weet niet waar je woont, in alkmaar weet ik er tenminste een. Zo zullen er in elke stad wel winkels zijn die cobra'pillen (onder de toonbank) verkopen. Is immers vrij populair, naast kamagra..

Hooked197540

Toogplakker
22 sep 2020
32
16
Informeren bij sexshops of cinema's.. Ik weet niet waar je woont, in alkmaar weet ik er tenminste een. Zo zullen er in elke stad wel winkels zijn die cobra'pillen (onder de toonbank) verkopen. Is immers vrij populair, naast kamagra..
Vorige antwoord ging volgens mij verkeerd.... Waar in Alkmaar 69? Ik woon daar in de buurt...

eagelke

Toogplakker
29 jan 2019
99
27
Waarom niet gewoon naar een dokter gaan voor een receptje dat je gewoon kan afhalen bij de apotheek/drogisterij?

Ik zie dat die cobra's 120mg sildenafil hebben, maar de gewone sildenafil tabletten (100mg) zijn redelijk goed te doseren (breekbaar). Ik gebruik een kwartje (25mg) of een halfje... Meer dan voldoende voor mij om een paar uur te presteren.

Net nog een doos afgehaald - 59 euro dacht ik voor 24 tabletten (België). En je weet tenminste wat erin zit i.t.t. producten 'onder de toonbank'...

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
Zoek je cobra's moet je bij een reptielenwinkel zijn:ROFLMAO: .
Zie reactie van eagelke of op google is genoeg te vinden.

• Like
Waarderingen: doc
Terug
Naar boven