Club voor AO Berlijn/Dresden

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Edit moderatorteam: titel aangepast én topic verplaatst naar correcte rubriek.

Hallo beste heren!

Ik zal deze week naar Berlijn/Dresden trekken en ik zocht een club waar men ook AO "standaard" aanbied. Heeft men enig idee waar ik moet zijn in die regio?

Ik ben volledig mobiel, als het maar tussen/in Berlijn en Dresden is!

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Wat voor club:
Ik denk :unsure:........ een sex-CLUB. Want postzegels verzamelen doen ze haast niet meer in die regio sinds ze er ook email hebben.

Welksoort dames:
Dames die open staan voor een beetje coitus, misschien ook een beetje orale verwenning. Liefst zonder condoom (AO schrijft hij).

Verder natuurlijk dames ouder dan zijn oma, niet om aan te gluren en absoluut geen dames die er zin in hebben of dat zouden veinzen.

fritzhohen

Ervaringsdeskundige
21 mei 2015
320
45
Er zijn verschillende soorten clubs en vrouwen nl. Vandaar mij vraag. Maar prima zo!

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
168
Probeer zelf eens te zoeken, bvb met "freier Berlin" of (Huren)forum Berlin of sexforum Berlin.... Privatempfang Berlin....
En ook bvb iets in de trant van AO-huren of zo...

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Volgende week ga ik naar Berlijn. Er is weinig te vinden op dit forum over Berlijn. Wie heeft tips? Kan ik op een webiste zoeken naar dames die AO doen?

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Dankjewel ik had de hoop gehad op een soort Berlijnse Villa Venus. Ik ga met drie puberende kids 14-16-17 en dacht mss kan ik een club vinden waar ik vlak bij ook een hotel kan vinden. Dan kan papa er even vlug een uurtje uit …. En ben ik heel dichtbij mocht er iets zijn

Terug
Naar boven