Club Sky - Wuppertal

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
Zeker nzc mogelijk, heb er in her verleden verschillende Latina dames volgespoten. Bij meerdere dames in overleg mogelijk, reken op 50 euro extra.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Wat is "in het verleden"? Zou zo maar 4/5/6 jaar kunnen zijn, misschien nog langer? Dat zegt dan niet zoveel over wat er nu evt. mogelijk is.

Op de verschillende review websites zie ik er vandaag de dag niets van terug. Algehele service in de vorm van uitgebreide service in combinatie met de Latijnse passie wordt wel erg vaak geroemd. Maar NZC? Nee, zelfs niet in bedekte termen.

En als "in het verleden" vrij recent is, zou je wat namen kunnen noemen. Wel zo handig voor Topicstarter en andere gegadigden.

macarena

Toogplakker
10 apr 2015
101
16
Ik heb de indruk dat er een taboe rust op het praten hierover, ook wat betreft de zusterclub

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
In beide clubs is NZC absoluut geen uitzondering. Ik zou zeggen leg die paar tientjes entree neer en ga het ervaren. Tip; laat het gewoon gebeuren. Niet bespreken aan de bar! De dames gaan bij een juiste klik op in het spel en "vergeten" het condoom vaker dan dat ze eraan denken. Meer prijs wordt soms achteraf besproken. Ze zetten wat dat betreft soms hoog in, maar zullen met een bedrag tussen de 30 en 50 euro genoeg nemen.

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Club Sky is een zgn 'Latina Paradijs'. Het is op geen enkele manier te vergelijken met de doorsnee saubaclub met eventuele wellness faciliteiten. Sauna doet het niet, zwembad is koud en eigenlijk is alles wel een beetje versleten en goud van oud. Maar....
Een aantal zaken zijn recent vervangen en verbeterd. De centrale bar (waar een overstroming was) is incl zitruimte nieuw gemaakt. Ook de zitplekken buiten hebben een opknapbeurt gehad. De douches, toilet helaas niet.
Bij de entree (40) zit fris en bier als dat er is. Verder is er een buffetje met eten dat aangevuld wordt.
Dan het belangrijkste, de dames. Latina dames die, op een uitzondering na, vrijwel alleen Spaans spreken. Maar praten is daar niet echt nodig. Vrijwel alle dames beheersen het hele reperoire van A-Z v.w.b. 'ontspanning'. De kosten zijn 50 voor de eerste 30 min, 30 voor de volgende 30 min, daarna weer 50 etc. De tent is overzichtelijk dus iedereen weet wel hoe vaak je op de kamer was.
De service van de dames is, zoals eerder aangeduid, zeer goed. Ikzelf heb in het verleden nzc ervaringen gehad. Weet vrijwel zeker dat ik niet de enige ben maar heb wel het stille vermoeden dat dit niet meteen tijdens het 1e bezoek gebeurd.
Tip van Flip als je erheen gaat; let goed op met parkeren. Het is heel krap en als je slim bent parkeer je achteruit in. Daarnaast is dit meer een dag dan een nachtclub. De site is allesbehalve up to date...

freek12000

Toogplakker
5 sep 2018
50
6
Ik ben hier 1x geweest, en onze hobby was toen niet mogelijk, verder geen klachten over het enthousiasme van de dames.

Scarpa

Snuffelaar
14 jul 2021
8
4
Ben er sinds drie jaar regelmatig geweest en heb er met één dame, welke er nu niet meer komt, spontaan een NZC ervaring gehad. Was na enkele keren met condoom, dus er was wel een band opgebouwd. Ze gaf wel heel duidelijk aan dit niet te bespreken daar.

Privatd

Toogplakker
15 okt 2016
64
64
Ik kan het bevestigen.
Met een beetje geluk doen sommigen het zonder. Ik heb het nooit gevraagd en ook nooit verwacht. Maar ik had geluk met 2 verschillende . Aangezien de club geen NZC is en ik geen problemen wil veroorzaken voor de meiden, deel ik de namen liever niet officieel.
Geen van de 2 zijn op dit moment aanwezig. Spijtig.

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Ik sluit me aan bij het bovenstaande. Ik doe ook geen namen maar het gebeurt wel. In totaal 3x overkomen. Er is 1 dame waar ik vaak mee ga. Sterker nog, als ze er is dan alleen met haar. Denk dat een band opbouwen in deze club nodig is.
Op dit moment kom ik er eigenlijk niet. Volg het nog wel een beetje via de Duitse site. Er waren daar een paar dingen die me echt tegen stonden. Met name de properheid en de loterij of de douche het nu wel of niet deed. Daarnaast, laat ik het voorzichtig uitdrukken, bevalt het mij ook niet dat het geld niet direkt naar de dames gaat.
Daar staat wel tegenover dat de service 'next level ' is....

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
431
256
Vorige week voor de eerste keer geweest en voor mij deze keer geen nzc ervaring. Wel veel leuke en geile Latina's. Voor de liefhebbers een paradijsje. Bar ziet en zit gedeelte ziet er netjes uit. Douche en kleedruimte laat wat te wensen over. Binnenkort weer langs en kijken of een poging nzc lukt. Eerste ronde €50, tweede €30. Entree €40 incl buffet en drankjes (fris, koffie en bier)

Terug
Naar boven