Club Amai - Meer

rudeger

Toogplakker
9 dec 2019
54
23
Is toch normaal het is dat je zeker moet zijn van alle twee dat het zonder mag als je zomaar denk dat zonder kan dan loopt het wel eens slecht af.
Het is ook niet omdat er iemand zonder mag dat een ander het wel mag.

biibiim4u

Toogplakker
7 jan 2017
47
121
Ik kom er ook wel voor bare actie, alleen moeilijk te weten die het met of zonder willen dus uit beleefdheid neem je dan een condoom. Anders krijg je de opmerking wel met condoom of als je het zonder aan wil vangen mag je soms niet verder doen.
Wel ... m'n cumslut heeft de bekende cumslut halsband op, tatoos "cum insude" en de beruchte groene armbandjes aan 2 polsen ... bovendien zeggen we aan elke man dat we graag bare willen ... ik denk dat we weinig meer kunnen doen.

b_masterb8

Snuffelaar
11 feb 2025
6
4
Ik heb in het verleden contact gehad met Velvetthunder maar in 2026 niets meer van hen gezien of gehoord. Iemand nog contact met hen gehad of hen gezien bij Amai (of elders)?

Ja, ik heb haar begin dit jaar nog eens gevuld in de jacuzzi, maar ik zie hen minder frequent inderdaad.

GroteSpuiter

Toogplakker
29 nov 2017
39
58
Wij gaan naar een club om seks te hebben met anderen, niet als koppel. Nou ja, we beginnen meestal samen (en soms spuit hij mij al vol), maar dan gaat ieder zijn ding doen. Dus ja, ik verplicht mijn mannetje om andere vrouwen te neuken en ja, ik zie het als een verplichting om andere mannen te bevredigen door mij te laten neuken :) Iedereen die ons kent, weet dat mijn mannetje mij alleen laat en mij mijn gang laat gaan.
Ik ken deze dame van de GB in Diest :) Beetje mollig maar zalige grote natuurlijk borsten. Lekker volgespoten. Laat mij weten wanneer jullie naar Amai gaan, dan kom ik daar ook naartoe.

Johan12

Toogplakker
11 dec 2017
63
41
Vandaag naar Amai geweest. Na 45 minuten in de rij omstreeks 13:30 uur naar binnen. Diverse vrouwen mij laten pijpen en telkens hoorde ik dat voor het neuken condooms nodig waren. Dus dan ging ik verder kijken. Op een gegeven moment naast een slanke vrouw gaan staan bij de openruimte (met matrassen) naast de jacuzzi. Wat gepraat en gefriemeld en op haar verzoek een plaats gezocht. Lekker laten pijpen maar mocht niet in mond komen. Ze werd ondertussen door een neger met cd geneukt. Ik heb gevraagd om op haar kut te mogen komen en ze stopte met de neger en bood haar kut aan om op te spuiten. Ik wrijf mijn eikel tegen de kut en al trekkend zit mijn eikel al ruim tussen de schaamlippen. Ik denk als ik nu kom gaat het er in en niet er over. Dus dan kan ik evengoed doorzetten en naar binnen gaan. Als het niet mag dan merk ik het wel. Dus ik ga naar binnen en zij liet het toe. Paar keer stoten en klaargekomen in haar strakke kut. Zij zei vervolgens dat was vrij rap. Ik hoop snel weer een bezoek aan Amai te kunnen brengen.

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Vandaag naar Amai geweest. Na 45 minuten in de rij omstreeks 13:30 uur naar binnen. Diverse vrouwen mij laten pijpen en telkens hoorde ik dat voor het neuken condooms nodig waren. Dus dan ging ik verder kijken. Op een gegeven moment naast een slanke vrouw gaan staan bij de openruimte (met matrassen) naast de jacuzzi. Wat gepraat en gefriemeld en op haar verzoek een plaats gezocht. Lekker laten pijpen maar mocht niet in mond komen. Ze werd ondertussen door een neger met cd geneukt. Ik heb gevraagd om op haar kut te mogen komen en ze stopte met de neger en bood haar kut aan om op te spuiten. Ik wrijf mijn eikel tegen de kut en al trekkend zit mijn eikel al ruim tussen de schaamlippen. Ik denk als ik nu kom gaat het er in en niet er over. Dus dan kan ik evengoed doorzetten en naar binnen gaan. Als het niet mag dan merk ik het wel. Dus ik ga naar binnen en zij liet het toe. Paar keer stoten en klaargekomen in haar strakke kut. Zij zei vervolgens dat was vrij rap. Ik hoop snel weer een bezoek aan Amai te kunnen brengen.
Is mij ook al overkomen, en was daar niet zo blij mee. Ik neuk altijd zonder condoom maar had die keer op voorhand gezegd : niet in mij klaarkomen , en dus toen het zover was, trok hij zich braaf terug en spoot een lading over mijn kutje - tot zover prima - maar daarna stootte hij zijn nog spuitende pik terug in mijn kutje ! Ik was een beetje verrast en was eigenlijk dicht tegen mijn orgasme aan, dus liet het maar gebeuren om zelf te kunnen klaarkomen, maar naderhand wel duidelijk gemaakt : "niet klaarkomen" betekent voor mij "geen sperma in mijn kutje", dus niet meer erin eens gespoten ! Sabine.

Johan12

Toogplakker
11 dec 2017
63
41
Hallo Sabine, bij mij was er geen sprake van een misverstand. Zij maakte mij geen verwijt, ze zei alleen dat ik snel klaar was gekomen. Ik snap jou ook, wat die gast deed was niet de afspraak.

bigbrother69

Toogplakker
8 mei 2015
31
27
Het was redelijk rustig in Amai gisterenavond maar toch leuke nzc avond gehad. Eén keer in de jacuzzi en in de darkroom lekker nzc geneukt. Als slot nog een lekkere pijpbeurt met alles in het mondje. Bedankt dames !

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Het bederft de pret idd. Mannen durven nietmeer opdat ze andere vrouwen al hebben zien uithalen naar mannen die bare wilde. Ik zoek telkens naar de groene polsbandjes maar tot op heden nog niet gezien. Ga ook niet vaak hoor. Maas als de actie enkel met is haak ik beleefd af. Ik vind het super zalig om in een poesje te komen. En al helemaal als de dame als koppel daar is.

bally52

Snuffelaar
28 dec 2022
22
31
Gisteren geweest 3 x zonder geneukt 1 keer op de matras in de bios dame circa 50 klein lang blond haar rode hoge laarsjes(ze deed ook een aankondiging op het gastenboek dat ze zou komen ,dus ff in de gaten houden) na eerst een paar mannen met cd ,werd ze zonder condoom geneukt stuk of 7 haar vriend/man moedigde haar aan om haar kutje te laten vullen en checkte tussen of er zaad in zat.daarna nog een grote blonde dame in de darkroom stond voor over en werd achter elkaar volgespoten en nog een dame in spiegel kamer kort haar jaartje of 60

fastrod

Snuffelaar
12 okt 2024
10
25
Hello we are an English-speaking European couple (f27 and m35) both athletic shape, condom-haters, monthly health tested and on PrEP. We are thinking of a short Belgium visit for sightseeing and some NZC fun from Friday May 22nd to Monday May 25th. She's a gorgeous blonde greedy girl, cumslut and loves gangbang orgies with many guys to cum inside her pussy to fill her up, in mouth too and all over her body, and I love watching and participating (but I'm not bisexual or cuck). We're planning to go to Eroxx on Friday, Amai on Saturday, BuddhaClub Lady's Cream Party on Sunday, and back to Amai on Monday. Is this a good plan? Will there be enough guys in these clubs to fill her up? We will be naked and wear green wristbands so everyone can see that we prefer everything natural. Do anyone have any other suggestions? Please feel free to DM us if you don't want to comment here. Thanks!

Laatst bewerkt:

Mick1900

Snuffelaar
30 apr 2024
7
6
Hi Fastrod, i'll look forward meeting you both in Amai and will fill up your girlfriend, after she succes me good. Can I also link her after she's filmeditie up, or is that something you keep for youselve?

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
255
80
Gisteren geweest, geen enkel groen bandje gezien, niks bare gezien... behalve de partners van de ladies.

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Morgen is het eindelijk zover we gaan weer naar Amai na een afwezigheid van 3 weken ivm vakantie.

Weer op zoek naar geile mannen die met ons mee doen of haar even 1 op 1 meenemen een hokje in om haar poes te voorzien van vulling!.

Vaak te vinden op het grote matras nabij de jacuzzi, de jacuzzi, gangbangruimte, BDSM ruimte (met name de fuckbox) en minimaal 1x per avond in de darkroom!.

Zij; 40j, 1.78, halflang donkerbruin haar, vol, neuspiercing, tatoeages op beide armen en boven haar geile kont en boven haar borsten (letter J, en 2 hondjes), in een roze body met open cups waar haar 95D borsten met in elke tepel een tepelpiercing mooi uitkomen!.

Wie spuit haar morgen (maandag) vol?!

Terug
Naar boven