Club Amai - Meer

Steef99

Snuffelaar
17 dec 2022
1
0
Sorry zat verkeerd was op club Amai bedoeld.. in Sauna Azzurra is het op zaterdag een toffe vlotte bende die achter de vrouwen zit zoals het hoort daar wordt lekker gejaagd en aangeraakt .maar als je nee zegt stoppen ze wel. Wij gaan nu liever naar Azzurra omdat ze daar nog weten waarom een vrouw komt.
Zijn er wel wat stellen op de zaterdag? Die ook actief zijn.

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Zijn er wel wat stellen op de zaterdag? Die ook actief zijn.
Ja hoor daar komt toch wel een hoop volk. Maar je moet nu wel rekening houden met het verlof en schoolvakantie ook dat het heel onvoorspelbaar is of er veel of weinig volk gaat zijn.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
423
ondertussen zijn er nu al wel wat dames die deze bandjes dragen .. en aangezien deze bandjes meestal met meerdere gekocht worden kun je er altijd eentje vragen om te krijgen of over te kopen .. het zal zeker niet de bedoeling zijn dat ze alle bandjes zelf houden omdat ze geen concurentes willen ! 😆 🤣

JuliusC

Toogplakker
23 jan 2022
33
22
Zin om binnenkort eens naar Amai te gaan! Iemand een suggestie/voorkeur voor een weekdag? En geen zorgen, ik speur naar groene bandjes 😅.

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Zin om binnenkort eens naar Amai te gaan! Iemand een suggestie/voorkeur voor een weekdag? En geen zorgen, ik speur naar groene bandjes 😅.
Lees vooral eerst het gastenboek, daar kondigen sommigen hun komst aan, ook hier wordt door de bekende bezoekers aangegeven wanneer ze gaan. Maar er zijn natuurlijk regelmatig koppels die niets laten weten en toch langskomen! Hou er wel rekening mee dat het overgrote deel van de koppels alleen mét condoom wil!

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
100
55
Gaan er toevallig "groene" bandjes naar Amai morgen ...... ?
Volgens het gastenboek gaan "Beri", die staan open voor bare seks, die beschrijft zichzelf, weet niet of ze hier de site kennen maar je vindt ze via de beschrijving gemakkelijk terug. Zelf kan ik niet gaan, succes!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Als alles meezit ga ik maandag 11 augustus voor het eerst deze club bezoeken met een ervaren medewandelaar. Ik zal dan zeker mijn ervaring opschrijven.

bigbrother69

Toogplakker
8 mei 2015
31
27
Vrijdag avond naar Amai geweest, was er druk. Eerst is rondwandelen en na 10 minuten de darkroom in. Er was een koppel bezig, zij was hem aan het pijpen en stond met kontje achteruit. Wat strelen en uiteindelijk wat gevingerd, ze was blijkbaar al voorgesmeerd. De man ging neuken en ik vroeg of ik mocht meedoen, jawel. Zijn mij pijpen en na een tijdje zei de man het is tijd om te neuken..... de man zei nog spuit ze maar goed vol. Dit dan ook gedaan, zalig. Tweede beurt in het hiekje aan de gloyholes, ik stond te wachten op mijn beurt en er passeerde een dame die zei ik wil je hier wel pijpen. Ok for me, zalig zuigen en alles in haar mondje gespoten dat ze doorslikte en verder bleef zuigen. Het was een leuke avond.

LifeSame

Toogplakker
12 apr 2018
82
48
Vorige week maandag zag ik een advertentie van deze club met housewives maandag. Veel positieve dingen gelezen dus ik denk weet je wat ik ga er eens heen. Het was voor mij dikke 2 uur rijden vanuit Nederland. Het begon om 13u en zou om 12:45 aankomen, ik kom aan en er staan pionnen voor de ingang dus ik denk oh ik ben te vroeg parkeerplaats is nog niet open. Er loopt een verkeersregelaar en vraag hem dit, hij zegt nee je mag hier niet parkeren, parking 2 moet je zijn en loopt weg. Oke lekkere binnenkomer, parking 2 is een stuk verderop schijnbaar, hierheen gereden en de ene na de andere man liep me al tegenmoed. Ook hier de auto geparkeerd en richting de club, wat bleek de gewone parkeerplaats stond al bomvol en de rij voor single mannen stond tot einde van deze parkeerplaats. Zeker 60-70 man stonden in de rij. Ik denk ja ga maar in de rij staan. Ik moest me een partij pissen van de 2 uur rijden, er kwam geen beweging in de rij. Op het einde splitse de rij in 'leden' en 'niet leden'. Ik dacht dat gewoon achter aansluiten was en bij het splitpunt dus rij kiezen was, wat bleek nadat ik 30 minuten in de rij heb gestaan dat je gewoon zo bij niet leden kon gaan staan dit was een compleet eigen rij, naja. Alle leden werden per 5 naar binnen gedaan na 1 uur wachten was deze rij leeg, vervolgens werden er per 2-3 mannen uit de niet leden rij naar binnen gelaten. Inmiddels stond ik al 1.5 uur te wachten. Er liepen qua koppels enkel antieke graftakken anar binnen alles 50+ oud en versleten, niet waar ik voor kom. Ik had goede hoop dat er wat jongers binnen zou zijn aangezien de parkeerplaats al vol stond. Toch dus maar nara binnen gegaan. Even omkleden en eindelijk pissen. Even de club in, wat een drukte, het was niet te doen, en alleen maar oude mensen alles 50+ of heel dik en onverzorgd. Op geven moment was er 1 jonger koppeltje, hier aangesloten eindelijk kon ik erbij maken ze pauze pff. Aan de bar stond een buitenlandse dame met zwart haar welke ook jong was en handboeien om had met me te flirten, maar deze was met vriend daar. Uiteindelijk gingen ze op het hoger gedeelte achter de tralies, maar toen ook maar iemand hier erbij wilde stuurde de vriend iedereen weg (verkeerde club? deze mogen ze van mij niet meer binnen laten als ik lees dat het verplicht is met andere mannen wat te doen)
Uiteindelijk liep er een jongere dame rond met rood haar en paardenstaart, maar toen zij op bed ging liggen sprongen hier ook 50 man op, uiteindelijk na 1 uur was haar mondje vrij en heb ik in haar mondje gespoten. Erna gelijk me aangekleed en naar huis, wat een waardeloze club, nee niks voor mij!

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
@LifeSame op de website van de club had je kunnen lezen over het ledenbeleid en dus kunnen weten dat leden altijd voorrang krijgen - en dat er per koppel 2 mannen binnengelaten worden. Je kan op drukke dagen zoals de maandag dus best minstens een halfuur op voorhand komen.

En zoals je zelf zegt: er stond een hele rij mannen, pakweg 70, dus een waardeloze club zal het wel niet zijn. Wat ik eerder zie als waardeloos, is jouw mentaliteit.

Je gaat onvoorbereid. De club past zijn eigen regels toe, en dat geldt voor iedereen, dus ook voor jou. Je kan het misschien niet eens zijn met de regels, maar dat maakt de club dan niet waardeloos.

Als jij verder zegt dat wie 50 jaar is oud en versleten is (zelfs "antieke graftakken"), en dat wie dikker is dan gemiddeld onverzorgd is, dan denk ik dat het vooral jouw mentaliteit is die niet compatibel is met Amai. Daar staat respect voor iedereen namelijk hoog in het vaandel.

Koppels mogen inderdaad alleen binnen als ze actief zijn met mannen. Maar daarom niet met alle mannen, en ook niet op elk moment. Als zij even behoefte hebben aan privacy/een moment onder hun twee, dan hebben ze daar absoluut recht op. Als je denkt dat elke vrouw daar op elk moment ter beschikking moet staan van jou of andere mannen, toont dat ook weer een gebrek aan respect en een foute mentaliteit.

Dus ik denk dat niemand van de Amai-gangers het erg zal vinden dat je niet meer gaat.

blackpigeon

Snuffelaar
29 apr 2024
16
10
Ik zag vorige week ook die enorme rijen staan en ben geen lid.
Ben toen vertrokken omdat ik weet hoe druk het dan binnen wel niet moet zijn en geen zin had om 1,5 uur te wachten.
Voor mij half uur rijden dus te overzien.
Wel paar keer eerder geweest maar was toen niet zo druk.
Het waardeoordeel over het publiek laat ik in het midden.

blackpigeon

Snuffelaar
29 apr 2024
16
10
Ik denk dat inschrijven of aanmelden vooraf wenselijk/beter is.
Anders gaat de club aan z'n succes ten onder.

Terug
Naar boven