Club Amai - Meer

Stoffel2180

Snuffelaar
28 mrt 2023
17
7
Vrijdag geile avond gehad …. Vrouwtje goed aan haar trekken gekomen met enkele heerlijke mannen ….. ze werd goed afgepaald :) , moest dit ook van mij als taak volbrengen …. Nadien nog heerlijk koppel .. was weer dik in orde tot volgende vrijdag , dan zijn we weer van de partij .
Wat is haar taak voor nu vrijdag avond?
Ik zal wss ook langskomen normaal.
Hoe kan ik jullie herkennen?

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Wat is haar taak voor nu vrijdag avond?
Ik zal wss ook langskomen normaal.
Hoe kan ik jullie herkennen?
Ze is te herkennen aan hoge zwarte laarzen met metal studs op de hiel en een lange vlecht in het haar zwart met paars. En ze zal aangeboden worden op haar rug meestal om afgeneukt te worden en natuurlijk vol gespoten te worden

piet neukermans

Snuffelaar
8 apr 2015
11
0
Maandagmiddag Amai nog eens bezocht...maar geen NZC gedaan. Ook niemand zien doen. Ik heb enkel kunnen neuken met condoom in het bubbelbad.

AstridTV

Toogplakker
22 jan 2023
38
59
@bare sletje MV , wat als er een kinky tgirl as. Vrijdag meekijkt en heerlijk het zaad uit/van haar aflikt ??

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Het was goed gisteren in Amai. Weinig volk wel, waarschijnlijk vanwege de paasvakantie.

Maar er was voldoende actie en mijn vrouwtje heeft heel wat lullen in haar kutje en mondje gehad. Vooral in het hoekje aan de tralies kreeg ze ladingen zaad in haar kutje cadeau.

Ook in de SM-kamer en op het Arabische bed kon iedereen zien hoe ze puur natuur gepenetreerd werd en haar kutje zaad droop.

Op de donderdag na de BBW-gangbang is het gewoonlijk nogal kalm in Amai en dat zal vandaag niet anders zijn, maar we overwegen toch om te gaan.

Zijn er hier nog die vanavond voor bare gaan in Amai?

Terug
Naar boven