Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja wij gaan deze avond aanwezig zijn wij zijn naaktkoppel op het gastenboek van AmaiKomen er nog bare-koppels vanavond naar Amai ?
Hopelijk tot straks !
Ja dat zijn idd heel geile feestjesWij gaan graag naar de feestjes van Elle Naturelle. Dat is niet privé, maar altijd geile boel.
Dank voor de prettige namiddag en dat ik ook mocht meespelen bare sletje MV : er waren twee koppels die zonder willen en nog twee dames van wie ik niet zeker weet of ze ook een partner hadden. Club Amai blijft op dat vlak wel de koploper, ook is de sfeer er leu
Hopelijk kunnen wij die vrijdag dan ook nog gaan afwachten dus.Wij komen waarschijnlijk de week nadien vrijdag 21/3.
Hopelijk komt er niets tussen de drukke planning want ze heeft zin om nog eens lekker bare geneukt te worden.
We gaan geregeld naar zo'n privé feestjes via swingersites " no drugs no condoms"Wij zijn er al weer een tijdje niet geweest. Maar we zouden best eens een "prive" feestje m et een paar stellen zien zitten. Iedereen lekker bare met en in elkaar, nergens condooms te zien, mmm, ik word al nat bij het gedacht alleen![]()