Club Amai - Meer

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Dank u het was idd lekker gevuld tientallen mannen hebben haar bare geneukt overal in de club. Zelfs 2x aan de bar lekker vol gespoten.

bare sletje MV

Ervaringsdeskundige
5 jun 2024
272
475
Hallo heren

Eindelijk heb ik het vrouwtje zover om mee te gaan hier heen.
Maar we zijn geen lid.
Komen we dan wel gewoon binnen of is dat lastig ?
Ze staat voor veel open en wordt graag vol gespoten.

Gr
Als koppel kom je zeker binnen geen probleem vooral als je met een koppel mee binnen gaat dat al lid is. Welke dag zouden jullie graag gaan?

Voormalig lid 39227

Toogplakker
19 aug 2023
55
43
Nee spijtig genoeg niet
Wel lekker zaadjes kunnen slikken deze keer.

@ bent
Hoe kunnen we jullie herkennen volgende keer ?
Zij blond … steeds zwarte nylons met jarretelles aan , zwarte high heels .en zwarte collar . Starten aan de toog en daarna in salon naast de bar recht over eetzaaltje …. Je zal ze daar meestal wel gulzig bezig zien kutie steeds gevuld

Voormalig lid 39227

Toogplakker
19 aug 2023
55
43
Hallo heren

Eindelijk heb ik het vrouwtje zover om mee te gaan hier heen.
Maar we zijn geen lid.
Komen we dan wel gewoon binnen of is dat lastig ?
Ze staat voor veel open en wordt graag vol gespoten.

Gr
Koppels mogen eerst binnen … wees kwartiertje voor opening daar … enige wat er verwacht wordt is dat jullie actief zijn en mannetje meer verdragen … m.a.w. ze zal niks tekort komen 😉

giopetto

Snuffelaar
14 aug 2021
10
2
Naaktkoppel gaat vandaag maandag 13/1 naar parenclub Amai mijn sletje will graag veel en bare geneukt worden .
Toevallig morgen weer naar Amai voor de HHM? Ik ga daar morgen voor het eerst een bezoek brengen. Ben erg benieuwd. Lijkt me erg leuk om jullie daar tegen te komen. Prachtige vrouw om eens goed mee te stoeien als ik jullie profielfoto zo bekijk 🤩

Pinkeltje

Toogplakker
21 jun 2017
124
56
Nou we zijn er geweest hoor. We waren best verbaasd dat er al zo'n wachtrij stond voor de ingang zowel de stellen kant als de mannen kant. We waren er al om 20.20.
Wij eindijk naar binnen toe en om gekleed.
Naar de bar wat drinken genomen en de boel even tot ons genomen.
We gingen een rondje lopen om te kijken wat er allemaal was te zien. Leuke plekjes en matrassen gevonden maar uit eindelijk in het bubbelbad beland.
We zaten er nog maar net in en daar kwamen we al met een ander stel in gesprek en van het een kwam het ander en werd er niet over cd gesproken en ging hij er zo blanco in.
Toen we er na enige tijd uit kwamen was het best druk geworden.
Hier en daar even gaan kijken en beetje rommelen met andere.
Maar er waren er ook een aantal bij die dus geen nee accepteerde en bleven aandringen. Was best even vervelend.
Verder is ze goed voorzien van zaad en ik ook wat weg geven.
We gaan zeker nog eens.

Gr

Voormalig lid 39227

Toogplakker
19 aug 2023
55
43
Nou we zijn er geweest hoor. We waren best verbaasd dat er al zo'n wachtrij stond voor de ingang zowel de stellen kant als de mannen kant. We waren er al om 20.20.
Wij eindijk naar binnen toe en om gekleed.
Naar de bar wat drinken genomen en de boel even tot ons genomen.
We gingen een rondje lopen om te kijken wat er allemaal was te zien. Leuke plekjes en matrassen gevonden maar uit eindelijk in het bubbelbad beland.
We zaten er nog maar net in en daar kwamen we al met een ander stel in gesprek en van het een kwam het ander en werd er niet over cd gesproken en ging hij er zo blanco in.
Toen we er na enige tijd uit kwamen was het best druk geworden.
Hier en daar even gaan kijken en beetje rommelen met andere.
Maar er waren er ook een aantal bij die dus geen nee accepteerde en bleven aandringen. Was best even vervelend.
Verder is ze goed voorzien van zaad en ik ook wat weg geven.
We gaan zeker nog eens.

Gr
Nee is nee en moeten ze accepteren .. indien ze echt vervelend zouden doen , geen respect meteen melden aan Ian , hij pakt dit perfect aan … respect is de boodschap .. en geil neuken natuurlijk ook 😉.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Dat hoor je helaas wel vaker dat mannen soms blijven aandringen.
Dit is jammer, zelf respecteer ik het wel en al meegemaakt dat ik nadien toch met het koppel een leuke trio had.

Terug
Naar boven