Close-up nzc filmpjes

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
leuk dat je dit deelt , maar qua kwaliteit valt het zwaar tegen , zeker die vogel die er continue met zijn fotocamera tussen door zit .
en ja wat meer aktie van jouw kant (meer standjes zou het een stuk aantrekkelijker maken)

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik vind het bij een bare gangbang juist geil als de dame blijft liggen op bed (of tafel oid) zodat je het sperma zo uit haar kut zie komen lopen!!!

Supergeil hoor Petra!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Handycarp zei:
Ik vind het bij een bare gangbang juist geil als de dame blijft liggen op bed (of tafel oid) zodat je het sperma zo uit haar kut zie komen lopen!!!

Supergeil hoor Petra!

Maar jij hebt/had toch nog geen ervaringen met bare gangbangs? ;)

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik heb filmpjes genoeg er van gezien lekker ding..

Jij geen interesse in mijn oproep voor dinsdagavond?
Of vind je het te duur?

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Omdat ik al een aantal mannen heb inmiddels "vriend"

Maar omdat ik in het verleden regelmatig contact met lekker ding heb gehad wilde ik het hem ook aanbieden.

Dus niet zo zuur reageren graag.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Je mag wat mij betreft je twijfels hebben.
En ik snap je teleurstelling en ik geef je mijn excuses dat ik je niet beantwoord heb.

Maar er waren ter mijn verdediging heel wat berichten die ik kreeg.
Ik had ook niet alleen hier een oproep gedaan.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zo weer opgeruimd, dit is dus de reden waarom oproepen niet werken en stelselmatig gedeleted worden. dus Handy en Vriendje zoek het lekker in de pm uit, of niet

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
CWP zei:
Kunnen we nu weer over naar de mensen die niet in een fantasie wereld leven.... Het ga je goed Peter, maar er is hulp hoor voor dit soort Schizofrenie :lol: :lol:
Heel goed :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Tsja , wat zijn er toch vreemde gasten op deze wereld , ook hij zal vast wel weer eens onder een andere naam terugkomen

astra

Snuffelaar
4 dec 2015
11
0
Iemand toevallig de filmpjes van ons allen gekende melanie/vh liana. Staan? Ik ben ze verloren bij pc crash. Iemand de fimpjes opgeslagen en die ze terug wil delen met mij. Eventueel Tegen betaling of filmpjes van andere dames. Stuur me een prive bericht. Alles is voor eigen gebruik en niks komt op het wijde web terrecht 😜

Terug
Naar boven