Claudia Villo Tinto 14

denjefhier

Toogplakker
9 dec 2015
108
15
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=268874
Claudia is mijn topfavoriet in het SKW.
Deze Moldavische schone van 29 jaar oud heeft een mooi slank lichaam met natuurlijke borsten.
Ze is erg lief en geduldig, kust heerlijk en kan ongelooflijk pijpen.
Voor 100 e biedt zij het hele pakket aan, inclusief EIV (ejaculatio in vaginam).
Ze heeft halflang donker haar en is te vinden als je van de Verversrui VT inloopt voorbij het overdekte gedeelte
achte het 5e raam aan de linkerkant.
Haar Engels is zeer matig dus de conversatie is erg beperkt. Maar ik vind haar top!

denjefhier

Toogplakker
9 dec 2015
108
15
Nee, zij is iedere dag present van 's ochtends vrij vroeg tot 's avonds een uur of zeven.

Bmw

Toogplakker
26 jul 2015
241
19
denjefhier zei:
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=268874
Claudia is mijn topfavoriet in het SKW.
Deze Moldavische schone van 29 jaar oud heeft een mooi slank lichaam met natuurlijke borsten.
Ze is erg lief en geduldig, kust heerlijk en kan ongelooflijk pijpen.
Voor 100 e biedt zij het hele pakket aan, inclusief EIV (ejaculatio in vaginam).
Ze heeft halflang donker haar en is te vinden als je van de Verversrui VT inloopt voorbij het overdekte gedeelte
achte het 5e raam aan de linkerkant.
Haar Engels is zeer matig dus de conversatie is erg beperkt. Maar ik vind haar top!
Ik wist niet dat ze kuste

soulcharger

Toogplakker
2 mei 2015
83
3
er ook bij geweest gistere middag.
ook voor 100 euro all in
ook in haar spuiten
ze is ok
maar echt goed ook weer niet
zal er niet snal opnieuw naartoe gaan

Bmw

Toogplakker
26 jul 2015
241
19
Ik vind dit goed beschreven, en haar lichaam begint ook ouderdomstekenen te vertonen. Ze kan nog een tijdje iets extra geven maar ze is stilaan op de retour.

Tom Flater

Toogplakker
27 jul 2015
133
12
Ben ze gisteren eens gaan bezoeken, pijpen is prima, je moet echt opletten of je kwakt alles in haar mondje. Neuken was prima met KKIDK. Figuur mag ze best wezen doch doet zo meer naar de MILF kant nijgen ;)

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik heb haar tans bij het eerste bezoek meteen zonder en volgespoten. Is wel al enkele maanden geleden. Was bij mij erg passief helaas.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ze zit eigenlijk achter raam 14. Ge kunt niet missen want er is een minuscuul huisnummerbordje rechts onderaan.

Deze ochtend bezocht ik haar voor de tweede keer. Ik kan alles bevestigen wat hierboven gezegd wordt : begint stilletjesaan tekenen van ouderdom te vertonen maar is nog best schattig, vraagt 100 € voor nzc, laat zich gewillig kussen en is tof om gewoon zachtjes te vrijen.

denjefhier

Toogplakker
9 dec 2015
108
15
Ik heb Claudia na de kerstvakantie niet meer teruggezien terwijl zij nochtans zei terug te zullen komen.
Heeft iemand haar nog gezien, de laatste dagen?

Bmw

Toogplakker
26 jul 2015
241
19
Ik heb haar niet meer gezien tot verleden Zondag, en denk haar niet meer te bezoeken,wat ik daar zag binnen en buiten gaan durf ik zelfs geen hand te geven.

Bmw

Toogplakker
26 jul 2015
241
19
Bleek, zwart, onverzorgd,vuil,vies etc ik niet meer, was vroeger een mooi meisje met principes ,maar afgelopen met haar ,althans met mij toch.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
duvelke zei:
Ze is al afwezig sinds begin dit jaar .

Oei Duvelke

Kan Julia je alleen niet meer bevredigen ?? :lol: Da's straf gezien Julia's top performance ! :roll:

Terug
Naar boven