Claudia - (vh Maria) Lelystad

A

Anonymous

Guest
Met 62 een oudere DVP, beetje onderdanig en niet geschoren. Laat gewillig de meeste dingen toe en voor 40 euro prima vol te spuiten. Adverteert meestal op sexobs en soms ook op kinky.maria.jpg

A

Anonymous

Guest
Dame is gewoon actief, email beschikbaar via pm

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
goedkoop , maar ik vond het niks. ze rookt ook . wel bare en een harige poes.

ben100

Toogplakker
7 apr 2015
158
31
Ja dat is zeker dezelfde mevrouw, ik heb daar heerlijk genoten, aardig mens, lekker bare seks gedaan. Omdat je voor de ramen bij de buren langs moet lopen, is de ontvangst wat minder discreet Maar verder was het prima.

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
ben100 zei:
Ja dat is zeker dezelfde mevrouw, ik heb daar heerlijk genoten, aardig mens, lekker bare seks gedaan. Omdat je voor de ramen bij de buren langs moet lopen, is de ontvangst wat minder discreet Maar verder was het prima.

Ik ga volgende week langs. Ff d'r harige poes melk geven.

Respect

Toogplakker
21 apr 2015
25
3
Dame is nog steeds beschikbaar, zij ontvangt niet op maandags en woensdags!

Ben er zelf regelmatig geweest (positief) ervaren.

Link is niet meer actief.......zij zou gestalkt worden door iemand...vandaar en heeft zo haar vaste klantjes.
Dus is ze erg voorzichtig met nieuwe klanten.

Mvg.

Respect

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
Respect zei:
Dame is nog steeds beschikbaar, zij ontvangt niet op maandags en woensdags!

Ben er zelf regelmatig geweest (positief) ervaren.

Link is niet meer actief.......zij zou gestalkt worden door iemand...vandaar en heeft zo haar vaste klantjes.
Dus is ze erg voorzichtig met nieuwe klanten.

Mvg.

Respect

Ik ga deze week heb afspraak staan

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
houd er rekening mee dat het wel sex met oma is. voor de liehebbers ze heeft ook facebook. maar de linkis verwijderd, kan via pm.

man1964

Snuffelaar
30 jun 2015
16
0
deze dame wel eens bezocht 1/2 jaar geleden, toen idd pijpen zonder, neuken zonder en intern klaarkomen geen probleem
nu doet ze het schijnbaar niet meer zonder zie ze per mail
iemand nog recente ervaring ?

Niet de mooiste vrouw en geniet er zelf niet echt van van maar niet te duur en liet veel toe

gr

A

Anonymous

Guest
niet in de mail vragen. condoom ligt naast het bed maar gaat gewoon nog bare

Zuidcol99

Snuffelaar
16 mei 2019
10
2
Ik heb deze lieve, wat verlegen oudere vrouw enige maanden geleden bezocht. Zij adverteert op sexjobs.
De locatie was haar slaapkamer, verder liepen er aan aantal poezen in huis. Zij adverteert niet met nzc maar van te voren had ik haar die vraag gesteld via email. Het was geen enkel probleem en ik heb heerlijk haar kutje volgespoten. Helaas is de afstand voor mij te ver, anders had ik haar meermalen bezocht.

Terug
Naar boven