Claudia - Nieuwerkerk

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Voor jou en mijn veiligheid pijp ik zonder condoom en slik ik graag en neuk ik met condoom.

Weet jij iets wat niet in de advertentie staat?

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
kingwillem zei:
Voor jou en mijn veiligheid pijp ik zonder condoom en slik ik graag en neuk ik met condoom.

Weet jij iets wat niet in de advertentie staat?
Dat niet, maar ze heeft nzc niet afgevinkt. Advertentie dateert nog uit de tijd dat 'bare seks' bij Kinky nog gewoon 'intiem zonder condoom' heette en dus niet tot de misverstanden leidde zoals nu vaak het geval is.
Verder schrijft ze onderaan nog "Ik ben voor veel in!". Het gebeurt wel vaker dat een dame naar buiten toe zegt geen nzc te doen, maar bij een persoonlijk contact overstag gaat. Misschien dat iemand daarmee ervaring heeft bij haar. Anders is het weer een gevalletje Beerput.
-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Op het Kinky-forum werd geklaagd dat je kosten moet maken om met haar te kunnen afspreken (zie hier):
"In haar advertentie geeft ze aan dat je haar kan bellen of mailen. Beide kan dus niet,,,,als je mailt krijg je te horen dat ze alleen via de cam eventueel wil afspreken Je moet dus eerst beltegoed kopen wil je echt met haar in contact komen."
-

Terug
Naar boven