Citygirl

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
HoD verwijst naar Citygirl voor recensies over de dames die bij HoD en LaCloche werken.

Het is zinloos die recensies te lezen. De informatie die je zoekt zul je er niet vinden. Bijna alle recensies zijn positief.
Het is de omgekeerde wereld. Meestal komen er recencies wanneer er wat tegenvalt. Die recensies zul je hier tevergeefs zoeken.
Ik ga de dames niet noemen die het betrof. Ga niet zomaar af op de recencies bij Citygirl.
Er werken hele prettige dames bij HoD. Dat geldt niet voor allemaal.

N0body

Snuffelaar
28 feb 2023
1
0
Bij HoD is er een maandelijkse loting om vouchers te winnen voor gratis sex. En de winnaars worden gekozen om hun recensies. Dus worden klanten aangespoord om te schrijven. Heb zelf ook een aantal aan vouchers gewonnen in het verleden. Best leuke stunt als je het mij vraagt.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Dan ben je bij Citygirl vaker actief dan hier.
De recensies op Citygirl neem ik met een schep zout.
Informatie die voor wandelaars van belang is zul je er niet vinden.

NickMolen

Toogplakker
24 okt 2016
59
21
Bij HoD is er een maandelijkse loting om vouchers te winnen voor gratis sex. En de winnaars worden gekozen om hun recensies. Dus worden klanten aangespoord om te schrijven. Heb zelf ook een aantal aan vouchers gewonnen in het verleden. Best leuke stunt als je het mij vraagt.
Wij van WC eend adviseren WC eend.
Het schijnt dat de eigenaren van HoD, Cloche, Almere Prive ook citygirl bezitten.

Is verder prima natuurlijk en ik juich hun marketing alleen maar toe, want je krijgt tenminste een beeld van de dames die er werken.
Maar het schepje zout is idd wel nodig.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Om nog een beetje geloofwaardig te blijven plaatst Citygirl ook minder positieve recensies.
Daarnaast zijn er ook "spookschrijvers" met weinig postings die zeer aanmoedigende recensies plaatsen.

We missen Hookers dat een veel eerlijker overzicht gaf van de werkwijze van de DVPs.
Wat er aan recensies op Kinky staat is ook niet te vertrouwen.

Zojuist gezien dat een DVP de recensies op Kinky verwijdert na het ontvangen van een slechte recensie.
Daarmee blijven alleen de positieve reacties over.

Dit forum is een van de weinige bronnen voor wandelaars om te weten te komen wat je kunt verwachten.
Girls Review wordt bezocht door posters die voornamelijk positief schrijven.
Wat je daar als wandelaar aan hebt lijkt mij wel duidelijk.

Hod, La Cloche, Amersfoort privé en Utrecht zijn allemaal in handen van dezelfde eigenaar.
Hij heeft in Rotterdam nog een privé huis. Dat kun je heel eenvoudig zien.
Al deze adressen hebben dezelfde tarieven met een 40 euro sprongetje van 30 naar 45 minuten.
Het kwartier van 45 naar 60 minuten kost maar 20 euro.

• Like
Waarderingen: LXIX

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Hod, La Cloche, Amersfoort privé en Utrecht zijn allemaal in handen van dezelfde eigenaar.
Hij heeft in Rotterdam nog een privé huis. Dat kun je heel eenvoudig zien.
Nog een mooie manier om het te zien: Al die websites kenmerken zich door de zelfde registrar ;)

Altijd goed om even te kijken met wie je nou te maken hebt.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Daar had ik nog niet naar gekeken.
Mij valt op dat ze allemaal de merkwaardige tijd/prijs hanteren.

Terug
Naar boven