Zonder moeite
Legende
- 4 jun 2019
- 1.808
- 1.484
- Topic starter
Linda en Eva zijn rond de 43,44 jaar! Er zijn dames in Amstelveen die de 50 aantikken vergis je niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonder moeite zei:Linda en Eva zijn rond de 43,44 jaar! Er zijn dames in Amstelveen die de 50 aantikken vergis je niet.
Lekkerbare zei:Maar er worden hier veel te veel dames aan cte gekoppeld terwijl dat niet zo is. Ik zie hier Oekraïense dames die echt niet bij cte zijn
bikkelt zei:
Baredvpgirlslover zei:
pjku zei:Baredvpgirlslover zei:
Deze Nika is hier al besproken en ze heb zelf ook een reactie op dit forum achtergelaten, en ze was niet blij :lol: :lol: :lol:
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=177&t=4697&hilit=nika
Altijd lastig met deze hobby, sowieso al als je soms een goed adresje hebt gevonden en dan een recensie te schrijven. Als je ziet wat anderen af proberen te dwingen via (voormalig) hookers, Girlsreview of dit forum bedenk je je wel een tweede keer voor je wat plaatst. Als het om bare gaat omdat je een goede klant relatie hebt en er geen indicatie is dat het bij het "standaard" pakket een extra optie is het beter dat niet te vermelden. Ik moet zeggen dat ik wel een draai richting de CTE of meer service gerichtte Oeakraïnse, Russische, Lets, etc. dames heb gemaakt omdat die buiten zonder gewoon een geilere serivce aanbieden.Ik heb haar belooft geen naam te plaatsen. Zal ik dus ook niet doen.