Cindy - Epe

baron043

Toogplakker
20 mei 2018
70
20
ja een heel mooi lichaam , maar wel aan de prijs voor even de druk bare er af halen en weer vertrekken en ik kom veel te snel klaar als ik geil ben

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
En dit hoort dus in rubriek: "Wie heeft ervaring met"
Waarom is dat nu zo moeilijk?
De overzichtelijkheid komt het niet ten goede op deze manier.
Verplaatsen graag.

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Ze gaf een straatnaam op waar ik 2,5 jaar geleden eens voor niets ben geweest.
Volgens mij toen een (H)Anneke.

Hoeft niets met elkaar te maken hebben, maar toch.

plezierinbed

Snuffelaar
27 okt 2023
2
1
Inmiddels zit ze in Vorden ik heb eindelijk een reactie terug en hoop vanavond met haar te genieten

plezierinbed

Snuffelaar
27 okt 2023
2
1
Hoi sorry voor het late antwoord.
Eerlijk gezegd het viel erg tegen. Vooraf netjes telefonisch contact gehad of ik kwam en een prima gesprekje gehad, tijdstip afgesproken en had een prima leuk gesprek met haar gaf mij ook zin in de date.
Daar aangekomen geappt dat ik er was geen reactie nog een keer geappt gebeld dat ik er was deed ze in haar blote kont uiteindelijk de deur open.
Naar boven kon roken dat ze gedronken had wist mijn naam ook niet meer maar tijdens de date vroeg ze nog 3 keer hoe ik hete.
Misschien had ik beter toen al kunnen gaan maar je maakt de reis de je hebt zin maar alles viel tegen en was ongeïnteresseerd ze probeerde wel maar het lukte haar gewoon niet. Heb haar geneukt en stond na minder als 30 min buiten.
Ook leek haar figuur iets minder als op de foto's.
Voor mij komt er zeer waarschijnlijk geen vervolg met haar miste een klik die ik bij eerdere wandelingen wel heb gehad.

aliassss

Snuffelaar
1 aug 2020
13
13
Deze week heb ik Cindy bezocht. Via de mail een afspraak gemaakt voor een 30 minuten 100 EUR en het telefoonnummer ontvangen met het verzoek te bellen als ik in je in de straat bent. Zo gezegd zo gedaan en op het afgesproken tijdstip gebeld. Kreeg het verzoek om 15 minuten te wachten omdat ze nog ergens mee bezig was en daarna nogmaals 15 minuten. Omdat ik geil was toch wel gedaan, maar houdt er rekening mee dat je soms moet wachten.

De dame is fris en schoon, maar zoals hierboven al wordt benoemd ook alcoholist. Ze dronk een glas whisky en dat was niet de eerste van de dag. Verder lijkt ze iets steviger dan op de foto's maar ze heeft een prima lichaam met een grote strakke kont.

De seks was prima. We waren rustig begonnen met tongzoenen en ze doet hierin goed mee. Overgegaan tot pijpen wat ze goed doet alleen niet erg diep. Daarna geneukt in missio en doggy met ondertussen tongzoenen om haar vervolgens vol te spuiten. Ze genoot zelf enorm van de seks en is zeer zaadgeil. Omdat ze alcoholist is (en waarschijnlijk ook drugs gebruikt) is ze gezellig, maar heeft ze gedurende de date wel een wazige houding en blik waardoor een echt intieme klik wellicht moeilijker te maken is. Voor gewoon een halfuurtje lekker neuken en volspuiten vond ik het een prima date.

Indy

Toogplakker
30 jun 2023
93
15
ze heeft een lekker kutje
maar dat wilt nog niks zeggen

is er toevallig weer iemand bij haar geweest ?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
100 euro voor een half uur bij een dame die alcohol en drugs gebruikt is wel veel hoor.
Daar moet je hooguit 50 voor betalen.
Met 100 euro kan ze met gemak 3x dope halen en een fles goedkope drank.

zorba64

Toogplakker
11 jun 2015
86
43
Zit ze in een chalet in Vorden? of ontvangt ze ergens anders (met vriend)?
Ik heb haar op de app en daar heeft ze t over een chalet..

zorba64

Toogplakker
11 jun 2015
86
43
ze ontvangt as woensdag weer, adv staat weer online. 120 voor half uur zelfs. klinkt geil maar wel duur..

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Zit ze in een chalet in Vorden? of ontvangt ze ergens anders (met vriend)?
Ik heb haar op de app en daar heeft ze t over een chalet..
Volgens de advertentie:
Dus: Of ze adverteert met een andere plaats dan waar ze ontvangt (en Vorden en Emst is echt een stukje de andere kant op!) of ze zit gewoon in Emst.

Als je haar op de App hebt dan vraag je het toch gewoon?

2024-06-17 10_35_35-Vorden naar Emst - Google Maps – Mozilla Firefox-privénavigatie.jpg

PS: Onze Robbie zou 1 uur en 33 minuten onderweg zijn met zijn trein en bus, en de andere wandelaars ook zo 3 kwartier verder, voordat ze erop kunnen klimmen.

Laatst bewerkt door een moderator:

Richardbunik

Snuffelaar
23 mei 2022
24
6
Al iemand een afspraak gemaakt? Ben benieuwd waar ze ontvangt.
Alleen €120,- is best duur inderdaad.
Ik twijfel nog, of doet ze het ook voor minder? Iemand ervaring?

Terug
Naar boven