Ciara - Morefun

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Ciara werkt nu onder de naam Ashley in Herentals :) (afspraakjes) Zelfs met de foto's van bij Morefun.

Amateur prostitutie in Belgie en Nederland - Afspraakjes.com{53145A2F-7788-4BF9-BB2D-7032E6423F12}tab

AF290F30-CB38-4858-B46B-C4BEB4ED70C3.jpg

ZIZI

Ervaringsdeskundige
3 mei 2015
256
51
Ashley intypen op afspraakjes en je vind de ad is prive Tropica in Herentals (vroeger echte rode lampen bar nu privé huis)

ZIZI

Ervaringsdeskundige
3 mei 2015
256
51
effe gebeld, werkt er al niet meer.... ondanks foto's op redlights

ZIZI

Ervaringsdeskundige
3 mei 2015
256
51
Als ze er niet meer is......
Hoe kun je dan vragen of bare mogelijk is?...Of weet jij waar ze zit.

Tom Flater

Toogplakker
27 jul 2015
133
12
Heeft iemand ze ondertussen al terug gespot? Had er een prima tijd mee bij Morefun :D Krijg gewoon terug een stijve als ik eraan terugdenk.

A

Anonymous

Guest
Die was idd de max. Ik heb ooit eens aan een bare gangbang met haar deelgenomen in het MoreFun appartement. Helaas viel de opkomst tegen, want naast mezelf was er maar één andere man komen opdagen. Maar 't was toch onvergetelijk. Daarna ben ik nog eens bij haar privé geweest en toen zei ze me dat het haar laatste avond bij MoreFun was omdat ze op wereldreis vertrok. Nadien heb ik van de baas (Joerie?) gehoord dat hij ze in werkelijkheid aan de deur had gezet omdat hij niet op haar kon rekenen.

A

Anonymous

Guest
Ajax3Stars zei:
Patrick toch???
Die brede kaalkop met tattoos stelde zich voor als Joeri dacht ik, toen ze nog ontvingen in de Kipdorpvest in centrum A'pen. Zeker niet Patrick. Dat was die blonde IT'er die de website beheerde en uit Nederland kwam. Maar ja, die mannen zullen ook wel niet zo dom zijn om hun echte naam te gebruiken? Kijk maar naar Danny Somers alias Marc Denneboom...

Terug
Naar boven