Christina - Apeldoorn

willemdewipper

Toogplakker
16 aug 2015
55
1
Heb je al een afspraak met haar gemaakt, Bas? Ik ben heel benieuwd of Christina een bijverdienend huisvrouwtje is, of toch een oude rot die door tanende belangstelling neuken zonder condoom aanbiedt.

Basdegroot

Toogplakker
20 jun 2015
26
1
Ik ben er wel langs geweest. Alleen bij het openen van de voordeur heb ik mezelf maar weer omgedraaid. Foto's zien er beter uit dan werkelijkheid doet vermoeden. Ieder z'n smaak, maar niet de mijne

willemdewipper

Toogplakker
16 aug 2015
55
1
Basdegroot zei:
Ik ben er wel langs geweest. Alleen bij het openen van de voordeur heb ik mezelf maar weer omgedraaid. Foto's zien er beter uit dan werkelijkheid doet vermoeden. Ieder z'n smaak, maar niet de mijne

Ok Bas, je bent er dus geweest en hebt waarschijnlijk even met haar gesproken. Kun je aangeven waarom je weggegaan bent? Wat mankeerde er aan Christina of het huis waar ze ontvangt?

Basdegroot

Toogplakker
20 jun 2015
26
1
Huis (appartement) was niks mis mee, had bij het openen geen goed gevoel. Niet mijn type en smaak om zo maar te zeggen. Besteed ik m'n geld aan wat mooiers. Met Christina was niks mis, denk meer een huismoeder die de centen goed kan gebruiken.
Zou zeggen ga langs en oordeel zelf

willemdewipper

Toogplakker
16 aug 2015
55
1
Basdegroot zei:
Huis (appartement) was niks mis mee, had bij het openen geen goed gevoel. Niet mijn type en smaak om zo maar te zeggen. Besteed ik m'n geld aan wat mooiers. Met Christina was niks mis, denk meer een huismoeder die de centen goed kan gebruiken.
Zou zeggen ga langs en oordeel zelf

Uit nieuwsgierigheid een afspraak met Christina gemaakt. De foto's op Kinky zien er niet verkeerd uit, door de telefoon klonk ze tamelijk normaal, en het tarief is redelijk. Ze ontvangt in een net appartement in Apeldoorn. Mogelijkheden, lengte, cup en foto's op Kinky kloppen aardig.

Christina is inderdaad een bijverdienende huisvrouw, geen oude rot. Ze is vriendelijk, biedt je wat te drinken aan, is lang, is een beetje lomp maar niet te dik, heeft grote borsten die goed aanvoelen, zoent een beetje, en laat zich onder haar zomerjurk goed vingeren. Pijpen is nogal fantasieloos. Neuken eerst wat suf, maar in de tweede versnelling komt er wat beweging in. Volgespoten holt ze gelijk naar de badkamer. Dan is het ook afgelopen.

Voor een keertje is Christina best te doen, er is weinig mis met haar. Maar verwacht geen geile milf of spannende seks. Christina is meer het type boerin of een buurvrouw waar je niet heel opgewonden van wordt.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Vind het wel een aantrekkelijk lijfje vanuit de foto's op Kinky.

Noorman

V

Verwijderd lid 1700

Guest
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=176&t=2314
Ze heeft 2 advertenties op kinky, 1 onder Christina en de andere onder Tina. Eerder bekend als Nikita.

Geen aanrader. Ben er 1 keer geweest, ze doet het voorkomen dat ze dit af en toe doet, is ouder dan ze aangeeft, slank is ze niet. Lijkt er op dat ze in huizen ontvangt die op de nominatie staan om aangepakt te worden door de woningbouw, want er staat alleen een bed in het pand.

A

Anonymous

Guest
Aan de foto's is al te zien dat die allang geen 39 meer is!

Terug
Naar boven