Chloe - Nijmegen

phantom30

Toogplakker
28 mrt 2015
208
56
Denk eerder in de 60 opzich wel een redelijke dame sex redelijk goed alleen kwa prijs duur alhoewel ze wel voor dat geld een nacht wilde blijven maar had niet die klik voor om langer aftespreken

keg

Snuffelaar
25 jan 2022
8
12
heeft er iemand ervaring met chloe? Ze is al een tijdje actief maar bijna geen ervaringen. Dat verbaast mij een beetje. Zou haar graag eens bezoeken maar zou graag wat meer info heebn voor ik ga

keg

Snuffelaar
25 jan 2022
8
12
nog steeds helemaal niemand ervaring? Ik kan het me bijna niet voorstellen

Johan61

Toogplakker
15 feb 2020
77
55
Paar jaar geleden mee afgesproken.
Ze vind zichzelf geweldig, maar valt beetje tegen.
Sex is niet slecht maar je betaald de hoofdprijs en naar mijn mening is ze veel te duur voor wat je terugkrijgt.

_SquirtLover

Snuffelaar
6 nov 2023
12
5
Ik heb ook een paar jaar geleden met haar afgesproken. Ze is slank en fijn. Wel idd zeker eind 50 of begin 60 (blijft moeilijk leeftijd schatten). De sex was oké. Alles kunnen doen wat ik wou doen (alles zc, squirten en ook gefist).

Cathian

Snuffelaar
5 apr 2024
16
23
Ik heb vrij recent een 2 uur hotel date met haar gehad. Was allemaal goed geregeld qua logistiek. Hou in de gaten dat ze niet op korte termijn afspreekt, dat is soms lastig voor mij.
Sex is vrij gewoon. Kan natuurlijk aan mij liggen, waar er twee spelen... Maar het had niet de gehoopte 'oehmpf'. Ze is vrij stil en rustig, neemt weinig initiatief. Mijn inschatting is dat je met wat vergane glorie te maken krijgt. Misschien toen ze 35-40 was was ze een stoot eerste klas, maar die tijden zijn geweest.
Zoals altijd, YMMV maar ik vond de ervaring niet bij de wat hoogdravende en veelbelovende advertentie tekst passen.

Tjibbe

Toogplakker
24 mei 2025
63
273
Heb haar een paar maanden geleden over de vloer gehad in hotel. Communicatie via whatsapp was to the point, haast kortaf. Wilde haar graag met handboeien hebben en die had ze bij zich. Lijf dik in orde, maar wel siliconen volgens mij, want haar borsten waren zeer stevig maar niet hard. Ze was minder knap dan ik hoopte, maar lange benen en slank. Eerst wat gedronken, daarna tongen en haar uit haar lingerie geholpen. Pijpen was wat ruw in 69 en daar ben ik niet zo'n fan van, dus haar op haar rug gelegd, benen wijd en m erin geschoven. Na een kwartiertje diverse standjes heb ik haar doggy volgspoten, waarna ze het rustig uit haar kut liet lopen. Wel mooi om te zien 😊.
Tweede ronde na een beetje pauze met handboeien, halsband en blindoek bij haar. Handen op de rug, op haar buik en vervolgens eerst tussen haar billen mezelf hard gereden en daarna in haar poes. Ditmaal langer doorgeneukt en tweede keer volgespoten.

Naderhand pas afgerekend. Dat was voor mij de eerste keer dat ik t meemaakte.
Al met al een lekkere neukmilf die ouder is dan ze beweerd, maar de foto's kloppen qua lijf. Ze vroeg 250'per uur en ik heb uiteindelijk 400 afgerekend. Ze bood aan voor 600 de hele nacht te blijven, maar dat zag ik niet zitten, want voelde niet echt een klik. Blijft dus bij 1x

SemX30

Toogplakker
21 apr 2025
35
32
Onlangs heb ik haar benaderd om een date te plannen. Slechts na twee berichten heeft mij geblokkeerd 😑.

BertjeBO

Snuffelaar
26 mei 2026
1
0
Rare tante, ooit contact gehad wilde een aanbetaling. Had al ergens iets gelezen over haar wat me aan t twijfelen bracht. Toe ik te kennen gaf geen aanbetaling te willen doen, werd madam boos en belde ze nog boos op,
Spoort niet

Terug
Naar boven