Chloë ( vh Ella, Aline, Maxima ) - Beveren-Waas ( vh Antwerpen )

A

Anonymous

Guest
Als je het niet erg vind dat je intern niet mag doneren kan je es gaan. Ik hecht hier wel belang aan dus heb gepast toen ze zei dat het niet mocht.

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
327
52
Richard zei:
Je kan zelf ook gaan testen en laten weten hoe het was :D
.
Ben gaan "testen"....SIMPELWEG :
.
Wat een DRAMA en MISLUKKING...
.
Eén van de GROOTSTE TEGENSLAGEN die ik mocht ervaren.... :( :twisted: :x
.
REDEN :
Adverteert duidelijk NZC.
Alvorens te beginnen een "epistel" om zeker NIET in haar klaar te komen...
Voorvocht is daarom ook uit den boze.. (citaat)
.
Had de "pech" om (deels) te ejaculeren weliswaar "uit" haar kutje, maar alles kwam direct op haar dekentje terecht ! :(
.
Wat dan volgt....valt NIET te OMSCHRIJVEN maar ben kalm gebleven... Nochtans werd me "vriendelijk" gevraagd om (meer dan) voortijdig de kamer en het huis te verlaten.... (!!?)
.
Uit persoonlijke "miserie" ben ik direct doorgereden naar het "schipperskwartier" om daar men definitieve lading (weliswaar in condoom) te gaan lossen... :?
.
En....betere "voldoening" gehad... pfff..
.
Jonge (vrij) mooie dame midden in de twintig, met mooi figuur (maar ROT-karakter) en SUPER-ARROGANT ...
.
LA
:geek:

aenigma

Toogplakker
14 jun 2015
44
0
ik had een andere ervaring met die meid maar min of meer even erg

komt erop neer dat ik een afspraakje had om 4 uur en had vooraf gezegd dat het later kon worden door file (van Gent naar Antwerpen is vaak miserie aan de Kennedy tunnel)
nu kom ik er 15 na alles nog oké, was een jonge meid ik vond ze persoonlijk niet echt knap of tenminste mijn ding niet
slank en jong meisje maar tja niet echt mijn type

direct de waarschuwing gekregen dat ik meermaals mocht maar niet in haar klaarkomen of kot zou te klein zijn en zou mogen vertrekken
ook anaal zc mocht niet als ik haar kutje ook zou neuken erna zonder condoom blijkbaar

half uurtje later uit haar kutje klaargekomen begint er een of andere vriend van haar of waarschijnlijk eerder pooier haar te bellen dat de volgende klant al aan de deur stond, ik moest maar vertrekken van hem

uiteindelijk heb ik lastig gedaan en de helft van mijn geld teruggekregen omdat ik maar half uurtje gebleven ben. was vooral omdat ze me weg wou en ze was bezig dat bang was dat haar pooier de deur zou inschoppen en ambras komen maken als die klant nog lang moest wachten.

conclusie: er loopt mooier rond en beter
ik blijf er zoiezo ver weg

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
327
52
SAMENGEVAT.....te MIJDEN !
.
Tenzij dat je op de één of andere manier OPGELICHT wil worden... :twisted:
.
LA
:ugeek:

starsky

Snuffelaar
26 sep 2015
17
0
amaai zo te lezen beter weg blijven van aline en beter ergens anders je geld verteren boys

A

Anonymous

Guest
adverteert met kkm pzc en nzc.
Eens bij haar en na betaling begon ze plots allerlei uitvluchten boven te halen. Pijpen kon enkel met condoom en was ondermaats.
Van neuken kwam helemaal niets in huis wegens te veel pijn en bla bla.
Kortom TE MIJDEN meid zij is een ordinaire oplichtster.

zoekresultaten{177E621F-E6CB-47D0-B2F6-2987952BA83B}tab

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
327
52
Malice zei:
adverteert met kkm pzc en nzc.
Eens bij haar en na betaling begon ze plots allerlei uitvluchten boven te halen. Pijpen kon enkel met condoom en was ondermaats.
Van neuken kwam helemaal niets in huis wegens te veel pijn en bla bla.
Kortom TE MIJDEN meid zij is een ordinaire oplichtster.

zoekresultaten{177E621F-E6CB-47D0-B2F6-2987952BA83B}tab
.
en toch blijven er gasten gaan...ONBEGRIJPELIJK !
.
VERLOREN GELD aan een BEDRIEGSTER !
.
Stuurde een tijdje terug nog eens een (proef)SMSke met de vraag of "intern doneren" kon en....zonder probleem mits BIJ TE BETALEN !
.
Je moet maar durven want je weet op voorhand dat er MISERIE van komt ! :cool:
.
WEGBLIJVEN tenzij je in 't zak wil worden gezet. :!:
.
LA
:ugeek:

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Ze adverteert nu toch al en half jaar.
Blijkbaar zijn er dus nog steeds die er in trappen.

Brabo77

Toogplakker
30 mei 2015
56
5
Ben niet 100% zeker, maar aan de stijl van de advertentie te zien is dit volgens mij een oude bekende die alleen maar slechte recensies had (kan niet op haar naam komen).

Terug
Naar boven