Chinesische Massagen Sanya
Kettelerstr. 1A, 446117 Oberhausen (afslag A3 OB-Osterfeld)
https://www.sanya-oberhausen.de/
(op website linker foto kleine kamer achter, rechter foto grotere kamer straatkant)
3 maanden geleden daar geweest en toen ik daarheen liep van parkeerplek (overkant) ging de deur open op afstand al open.
Een slanke knappe dame zag mij waarschijnlijk doelbewust daar naartoe wandelen.
Naar de kamer op de straatkant en 1 uur geboekt en verder niks afgesproken met prijs of iets dergelijks. Mij laten verrassen.
Naakt op de massagetafel en zij masseert heel goed. Ik zou er zelfs heen gaan voor normale massage.
Toen ze beetje bezig was rong mijn billen fluisterde zij in mijn oor body to body ? Ja.
Zij kleed zich snel uit en glijd over mijn rug en masseert en likt mijn pik, ballen, anus heel erg lekker.
Ik grijp intussen naar achteren met mijn hand en voel haar kontje en kutje.
Ze haalt mijn pik van onder mijn buik naar achteren en pijp mijn pik. Mag mij omdraaien en zij pijpt en likt weer uitgebreid mijn pik, ballen en anus.
Ik ging haar op de rug leggen en neuk haar kutje en kom heerlijk klaar.
Aankleden en geef haar 100 maar zij schud hoofd en zegt 150 Euro. OK. Was ook hele goede massage en top service.
Ik kreeg haar nummer want wilde een week later weer kangs komen. Zij noemde zich nu Nana maar heet eigenlijk Ping.
Zij is slank en leuke knappe kop en zij kan goed engels.
Een week later haar geappt (in engels) en afspraak gemaakt voor een uurtje.
Was hetzelfde service als daarvoor en weer voor 150.
Zag nog een andere (ook knap en slank) dame.
Laatste vrijdag had ik nog even zin om te neuken voordat ik terug naar NL rij.
Vulkanstrasse lang niet meer geweest en veel trappen lopen had ik op dat moment geen zin.
Op goed geluk naar Sanya massage in de vroege avond.
Aangebeld en Nana (Ping) doet open. Zij praat ook aardig duits.
Of diegene was die afspraak had staan over 15 minuten. Nee.
Ik wilde maar half uurtje. Ok dan.
In de kleine kamer mij uitgekleed en ging bij haar staan terwijl zij haar jurk nog niet helemaal uit had.
Haar bovenlichaam ontbloot en kust en tongzoende haar. Klein beetje tongetje naar voren.
Zij ging dan naar beneden en pijpte/likte mij zalig. Zij ging liggen en kon haar meteen neuken.
Pauze en weer laten likken/pijpen mijn pik en ballen. Anus wordt niet vergeten.
Haar dan weer op de rug en benen helemaal naar achteren en na een tijdje voelde ik haar kutsapjes en
dus nog beter glijden. Kwam grommend klaar.
Aankleden en gaf haar 80 Euro. Kost 100 zegt ze. Zij dat uurtje 150 kost en dan de helft is 75.
Ze vond het goed deze keer. Was ook een snelle wip. In 20 minuten weer buiten en voelde mij voldaan.
Een van de beste chinese dames die ik ooit had.
Kettelerstr. 1A, 446117 Oberhausen (afslag A3 OB-Osterfeld)
https://www.sanya-oberhausen.de/
(op website linker foto kleine kamer achter, rechter foto grotere kamer straatkant)
3 maanden geleden daar geweest en toen ik daarheen liep van parkeerplek (overkant) ging de deur open op afstand al open.
Een slanke knappe dame zag mij waarschijnlijk doelbewust daar naartoe wandelen.
Naar de kamer op de straatkant en 1 uur geboekt en verder niks afgesproken met prijs of iets dergelijks. Mij laten verrassen.
Naakt op de massagetafel en zij masseert heel goed. Ik zou er zelfs heen gaan voor normale massage.
Toen ze beetje bezig was rong mijn billen fluisterde zij in mijn oor body to body ? Ja.
Zij kleed zich snel uit en glijd over mijn rug en masseert en likt mijn pik, ballen, anus heel erg lekker.
Ik grijp intussen naar achteren met mijn hand en voel haar kontje en kutje.
Ze haalt mijn pik van onder mijn buik naar achteren en pijp mijn pik. Mag mij omdraaien en zij pijpt en likt weer uitgebreid mijn pik, ballen en anus.
Ik ging haar op de rug leggen en neuk haar kutje en kom heerlijk klaar.
Aankleden en geef haar 100 maar zij schud hoofd en zegt 150 Euro. OK. Was ook hele goede massage en top service.
Ik kreeg haar nummer want wilde een week later weer kangs komen. Zij noemde zich nu Nana maar heet eigenlijk Ping.
Zij is slank en leuke knappe kop en zij kan goed engels.
Een week later haar geappt (in engels) en afspraak gemaakt voor een uurtje.
Was hetzelfde service als daarvoor en weer voor 150.
Zag nog een andere (ook knap en slank) dame.
Laatste vrijdag had ik nog even zin om te neuken voordat ik terug naar NL rij.
Vulkanstrasse lang niet meer geweest en veel trappen lopen had ik op dat moment geen zin.
Op goed geluk naar Sanya massage in de vroege avond.
Aangebeld en Nana (Ping) doet open. Zij praat ook aardig duits.
Of diegene was die afspraak had staan over 15 minuten. Nee.
Ik wilde maar half uurtje. Ok dan.
In de kleine kamer mij uitgekleed en ging bij haar staan terwijl zij haar jurk nog niet helemaal uit had.
Haar bovenlichaam ontbloot en kust en tongzoende haar. Klein beetje tongetje naar voren.
Zij ging dan naar beneden en pijpte/likte mij zalig. Zij ging liggen en kon haar meteen neuken.
Pauze en weer laten likken/pijpen mijn pik en ballen. Anus wordt niet vergeten.
Haar dan weer op de rug en benen helemaal naar achteren en na een tijdje voelde ik haar kutsapjes en
dus nog beter glijden. Kwam grommend klaar.
Aankleden en gaf haar 80 Euro. Kost 100 zegt ze. Zij dat uurtje 150 kost en dan de helft is 75.
Ze vond het goed deze keer. Was ook een snelle wip. In 20 minuten weer buiten en voelde mij voldaan.
Een van de beste chinese dames die ik ooit had.