Chinese massage salons Quellinstraat Antwerpen

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi My fellow perverts has any of you any BARE experiences in one of the many Chinese massage salons on Quellinstraat or Appelmansstraat in central
Antwerpen .
Thanks in advance
Bareboy

ReddendeEngel

Toogplakker
7 mei 2015
34
0
Hello,

It's possible, but only in rare occasions. It has happened to me twice(while I did go with the full intention to go for massage+HJ), but always been told not to come inside.

Both were older women, started with HJ while I let my hands wander around their bodies and we got closer and I would promise her more tips.
Some others might be open to sex with condom, but I believe it's still a rarity.

Ja, ik ga waarschijnlijk op mijn donder krijgen dat ik deze bare ervaringen eerder moest delen, maar waren mijn enige bare ervaringen het voorbije jaar en was ook niet echt mijn bedoeling hiervoor. Waren 2 verschillende sallons.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Er is een tijd van lezen en van delen, de tijd van delen is nu aangebroken :lol:

ReddendeEngel

Toogplakker
7 mei 2015
34
0
Helaas heb ik geen naam gevraagd, maar waar ik de kans op succes hoogst inschat is in het nieuwe salon in de Quelinstraat, links van Asimas(to the left of Asimas).

De dame leek me nogal wanhopig voor meer geld te verdienen en heeft toch wat extra uit mijn zakken geklopt.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
en hoeveel extra dan als we mogen vragen?
Want Ik zelf kom regelmatig in die massage salons gewoon omdat ze lekker kunnen masseren en verder dan een handjob kom je er vaak niet of ik toch niet.
En dan Mag je de dames vaak nog niet eens op hun "intieme" plekjes aanraken. of het mag wel maar je ziet ze dan helemaal verkrampen en ja dan hoeft het voor mij ook niet meer hoor.

orangetruck

Snuffelaar
27 aug 2015
12
0
Nog iemand die hier meer over kan vertellen.
Heb er toch al redelijk wat salons aan gedaan maar heb het jammer genoeg nog niet mogen meemaken.

Terug
Naar boven