Chinese in Italie

BigDickOnTour

Toogplakker
9 dec 2021
114
38
Hoi ik ben momenteel in Italie, in Bologna was het aanbod vrij mager te noemen een donkere dame in de bosjes en op Via Stalingrado een stuk of 7 in en rond een campertje. De een wat lelijker als de ander, een Moldavische blonde van een jaar of 50 bood de helpende hand achter een bosje maar voor € 30 was het een vluggertje (langer wil je denk ik daar ook niet staande achter een bosje in het gras tussen de krekels en sprinkhanen en ouwe rubbers van de voorgangers) en alles met condoom.

Onderweg naar het zuiden een handje vol donkere dames langs de kant van de weg niet geheel mijn smaak. Toch een enkele blonde of andere kleur ontdekt en gevraagd wat het kost en deed nou € 30 tot € 40 maar alles safe. Het zag er leuk uit vanaf een afstandje van dichtbij dacht ik laat maar, en dan dat gehannis in de auto. Graadje of 40 ik dacht laat maar. Zit nu midden in de bergen en morgen naar Rome.

Nu las ik ergens dat er een site was waar je dames kon ontmoeten a la sexjobs maar dat de meeste nee verkopen als ze ontdekken dat je non Italiano bent. Dus oké ik kan het proberen maar ik begreep ook dat er wat Chinese dames vanuit Spanje overgewaaid zijn die hun kunstjes doen voor een eurie of 50. Nou ben ik de spaghetti wel beetje zat en een beetje Chinees zie ik wel zitten. Iemand een idee waar die te vinden ?

Ik las Rimini maar dat is niet in de buurt, beetje rondom Rome ?
Eventueel een massage salonnetje of bij de dames thuis ?

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Lekkere hoerige straat dames kun je vinden op Via Palmiro Togliatti. Veel Roemeense en Bulgaarse en nu ook af en toe wat Oekraïense. Als je voor de donkere Roemeense gaat (Roma sletjes), dan is het 100% bare en goedkoop.

500 à 600 meter zuiderlijk bij de ingang van Park Madre Teresa de Calcutta, staan een hoop Nigeriaanse en Ghanese donkere meiden. Ook hier is lekker bare normaal geen probleem. Een hoop meiden hebben hier een echte killer body, maar als je van wat voller houdt kun je hier ook goed terecht.

Ik geil op lekker goedkope Roma sletjes want die kunnen lekker kinky zijn en ook op Nigeriaanse meiden want die neuken vaak heerlijk. Ik moet er regelmatig voor zaken zijn (maar dat kost maar een uur per dag of zo) dus ik had een appartementje gehuurd in de buurt (Casa Diana op www.booking.com) en heb er lekker een week lang 's-ochtends, 's-middags en 's-avonds geneukt. De meeste kinky Roma's die niks te gek zijn en heerlijk sensuele donkere meiden die heerlijk ritmisch met hun kut of kont je pik leegmelken.

Tegenover Termini station heb je ook nog Twins, daar hangen ook altijd meiden rond die voor veel in zijn.

Nog vragen? Stuur maar een PB of vraag ze hier.

31 aug 2016
1.194
112
@ jeroen.nl
Klopt de zwartjes uit Ghana en Nigeria zijn stuk voor stuk bare te neuken dit door heel Italia langs de autostrada.
De meeste zonder extra kosten er zijn er zelfs die geeneens condooms bij hebben en instappen auto na auto.
Ik ben een jaar in Italia aan het werk en langs de baan gaan de meest bare soms gelijk soms willen ze dat je iets extra doet en dan bij een vervolg date je bare ontvangen.

alphasierra

Toogplakker
11 mei 2017
93
30
Maar broeder Sjarrel vroeg eigenlijk specifiek naar Chinees, en dat zonder drempels voor buitenlander..

Dan kun je inderdaad het best naar een massagesalon gaan. Afhankelijk van dexstad vind je voor Thai of vooral Chinees. Net als in NL moet je wel opbouwen, de eerste keer pats boem geef ik nul kans. Kijk of de deur aan de binnenkant op slot kan, dat is een hint. En dan wat vaker komen en een vertrouwensrelatie opbouwen, dan is je kans 50% schat ik. Kost tijd en geld maar wel een stuk veiliger (denk aan politie, beroving, soa) dan straatmadeliefjes in de auto denk ik zo..

Verder vragen stuur dan pm

BigDickOnTour

Toogplakker
9 dec 2021
114
38
Had idd zin in chinees, met alle respect maar die donkere types uit Nigeria daar heb ik niet zulke leuke ervaringen mee, vaak wat agressief en nee ik vind dat niks, vaak een pruikie, nee, in de auto was echt veel te warm heb met wat dames in de bosjes liggen rollebollen lans de sp1 Autelia of Portuense die hadden een soort hutje met of een ouwe diepvrieskist of een soort matrasje wel alles met en safe, € 30 waaronder een mooie dame uit Albanie, zeer vriendelijk 3 pogingen gewaagd bij zowel de Chinese als een Thaise salon adres via google maps 1 gesloten 1 was een chiropractor geworden en de ander was op vakantie.

31 aug 2016
1.194
112
@Sjarrel je topografie is niet top .
ik heb op de lagere school geleerd dat madrid de hoofdstad van spanje is en die lig niet in italia .

in dit topic zijn ze opzoek naar Chinese in italia ..
all het andere in een ander land van een andere oorsprong heeft geen waarde in dit topic .

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

Een aantal berichten die hier over Madrid stonden afgesplitst naar een eigen onderwerp.
Dit kan je hier vinden Straatdames in Madrid.

Vanaf nu gaat het in dit onderwerp alleen nog maar over Chinese dames in Italië.

Mvg Moderatorteam

Terug
Naar boven